Ik heb er overigens nog steeds een, vergeet m steeds op te zeggen (ja al sinds 2004) dus vorig jaar heb ik maar bedacht dat ik dat ook niet meer ga doen, best handig met vakanties etc.
Ladylay, fijn dat je het zo naar je zin hebt, super!!
JENNx, dit zijn Mel haar ervaringen en die mag ze delen. Het is ook wel typisch dat je zulke verhalen vaker hoort. Kijk als alles op rolletjes loopt en je het naar je zin hebt, is er niks aan de hand maar er blijken toch verschillende organisaties te zijn die niet thuis geven als iets niet volgens het boekje gaat.
Overigens nog wel een tip voor de mensen die gaan, ga er vooral zonder verwachtingen heen. Verwacht niet dat je met open armen ontvangen wordt, dat kan je nog wel eens rauw op je dak vallen. Sta vooral overal open voor en doe lekker aan alles mee, ook al vind je dingen minder leuk. Met zo'n instelling heb je een fantastisch jaar

Wij gaan volgend jaar zelf een student hosten via YFU. Dat dossier kost je wel even wat tijd, maar ik heb er toen gewoon een heel mooi verhaal van gemaakt overal en dus heel wat aangetypt.