haha. Bij Rabobank is dat niet het geval.. Maar als ik vertel van mijn bedrijf enzo, is dat dan niet vragen om moeilijkheden.. Lijkt mij?Ik ben het liefst altijd eerlijk..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha. Bij Rabobank is dat niet het geval.. Maar als ik vertel van mijn bedrijf enzo, is dat dan niet vragen om moeilijkheden.. Lijkt mij?
dan is het een stuk makkelijker. Ja ik ben eigenlijk ook vrij weinig op twitter, meer op facebook en hyves, daar plaats ik ook films en artikelen op.
Navanja schreef:Ik hoef nooit geld te storten, want ik werk bijna nooit met contact geld. Ik heb ook geen kasboek.En verder? alleen dat? dat is niet veel. Wat kost bijvoorbeeld storten? Ik moet nameijk elke maand storten..
Nouks schreef:Ben er nog eentje vergeten... Twitter draait niet om wat je aan het doen bent, maar om het delen van meningen en waardevolle info.
Hilda79 schreef:@ Nouks, maar als bedrijf zijnde moet je, vind ik, juist voorzichtig zijn met het ventileren van je mening.