Ik kreeg gister trouwens weer een aanvraag voor een bruiloft, heb nog niet direct een prijs gemaild, eerst maar eens een paar vragen gesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucca schreef:Julien, wordt wel benieuwd naar jou site, jammer dat we nog even moeten wachten!
Ik kreeg gister trouwens weer een aanvraag voor een bruiloft, heb nog niet direct een prijs gemaild, eerst maar eens een paar vragen gesteldIk krijg ook wel eens mails van mensen die blijkbaar denken dat ik voor 500 euro kom fotograferen, ik hoop niet dat ik dat uitstraal met mijn site...
JulienSVU schreef:@ Yucca, nee hoor, je website ziet er mooi strak uit hoor!! Dat straalt wel kwaliteit uit.. Mooie foto's ook!!
Wat vraag je dan normaal voor een dagje fotografie voor een bruiloft?
joyce2 schreef:@Yucca: Ik vind 500 euro een hoop geld! Ik heb me nog nooit verdiept in wat een trouwreportage kost en ook niet in het werk wat de fotograaf er aan heeft, dus ik vind het niet eens een hele rare reactie van die mensen! Voor 500 euro moet ik praktisch een hele week werken...
Wat kost een gem. trouwrepportage zo'n beetje? Daar ben ik nu nl. wel nieuwsgierig naar