Bokkers die de opleiding hondentrimmen doen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 16:33

Om het topic een beetje actief te houden :D
Hoe gaat het hier dames?
Ik heb nog maar 14 stagedagen te gaan en dan staat het effileer examen weer voor de boeg!! Gaat echt zo snel, willen jullie voor mij duimen of het lukt? Gezien er een kans bestaat dat ik niet eens kan gezien mijn vaste invaller op het werk dan precies op vakantie is! Nu is mijn hoop dus gevestigd op een andere collega dus ik hoop zo ontZettend dat ze het wilt doen, zd ging er nog even over na denken.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:35

Spannend, Doom. Moet je anders weer een half jaar wachten, nee toch? Ik hoop dat het lukt om die invaller te regelen. Ik vind het wel erg jammer dat er zo veel tijd tussen de examens zit (en dat de her-examens zo duur zijn).

Ik ga 24 juni proefexamen doen, heb alleen nog geen plukhond (we gaan met drie meiden van hetzelfde stageadres, effileer- en kniphond hebben we al).

Volgende week maandag eerst de slotdag nog, ben benieuwd wat daar allemaal verteld wordt. Ik heb trouwens gehoord dat er ontzettend weinig mensen de eerste keer slagen, niet echt hoopgevend moet ik zeggen...

Verder heb ik afgelopen zondag in Oosterhout bij het OKDV de clinic West Highland White terriër bijgewoond, was een leuke aanvulling :j (alleen zijn die clinicdagen uiteindelijk telkens weer duurder dan verwacht, als je zoveel tijd hebt om daar rond te shoppen := )

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:10

Remy schreef:
Spannend, Doom. Moet je anders weer een half jaar wachten, nee toch? Ik hoop dat het lukt om die invaller te regelen. Ik vind het wel erg jammer dat er zo veel tijd tussen de examens zit (en dat de her-examens zo duur zijn).

Ik ga 24 juni proefexamen doen, heb alleen nog geen plukhond (we gaan met drie meiden van hetzelfde stageadres, effileer- en kniphond hebben we al).

Volgende week maandag eerst de slotdag nog, ben benieuwd wat daar allemaal verteld wordt. Ik heb trouwens gehoord dat er ontzettend weinig mensen de eerste keer slagen, niet echt hoopgevend moet ik zeggen...

Verder heb ik afgelopen zondag in Oosterhout bij het OKDV de clinic West Highland White terriër bijgewoond, was een leuke aanvulling :j (alleen zijn die clinicdagen uiteindelijk telkens weer duurder dan verwacht, als je zoveel tijd hebt om daar rond te shoppen := )

Hey ik heb ook maandag slotdag :D je zit toch niet bij mij in dezelfde startdatum van de cursus of wel?

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:12

Geen idee, zet eens wat foto's in je profiel :o

Ik ben vorig jaar september begonnen, en jij?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:16

oow ik ook! naja afgelopen september bedoel je neem ik aan? Heb normalitair op de donderdag de cursus. Ik ben volgens mij de enige met roodachtig haar in de klas? Ga je in okt. op examen dan? Ik wou wel maar was gewisselt van stage waardoor ik het risico niet durf te nemen, ik ga wel op voor de theorie.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:18

O zo.... nee dan zitten we niet in dezelfde klas, ik heb altijd theoriedagen op maandag gehad. Maar ik zal wel even kijken of ik maandag een roodharige zie :D

Wat mij trouwens opvalt is dat er zoveel trimsters ook paardenliefhebbers zijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:21

Remy schreef:
O zo.... nee dan zitten we niet in dezelfde klas, ik heb altijd theoriedagen op maandag gehad. Maar ik zal wel even kijken of ik maandag een roodharige zie :D

Wat mij trouwens opvalt is dat er zoveel trimsters ook paardenliefhebbers zijn.

idd, bij mij in de cursus zitten er ook een aantal die paarden hebben en/of rijden. Trouwens die slotdag as maandag is gewoon in bunnik toch? Wat zouden ze dan gaan doen en hoe kunnen ze iedereen daar kwijt

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:02

Slotdag is in Arnhem, (tenmiste die van mij)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:06

Ow wij hebben maandag de laatste schooldag maar die heb ik ook genoteerd als slotdag :o

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:39

Dus, jouw slotdag is wel in Arnhem maar op een andere datum?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 07:23

volgens mij wel? Ik zal die opleiding vanmiddag is even bellen voor de zekerheid.

hyawatta

Re: Bokkers die de opleiding hondentrimmen doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 07:48

Ik heb afgelopen weken veel nagedacht en ik ga stoppen met de opleiding.
Ik heb er niet veel schik meer in, zowel thuis als op stage, dus leek mij dit het beste.

Het is jammer van wat ik er allemaal heb ingestoken, maar er mee doorgaan met tegen zin is ook niks.

Iedereen nog veel succes met de opleiding.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:43

hyawatta schreef:
Ik heb er niet veel schik meer in, zowel thuis als op stage, dus leek mij dit het beste.

Het is jammer van wat ik er allemaal heb ingestoken, maar er mee doorgaan met tegen zin is ook niks.

Ow wat jammer, nouja niet echt jammer voor jou als je er geen plezier meer in hebt. Had je niet al een salon of was dat iemand anders?

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:43

JA klopt, heb een hele complete salon ingericht aan huis, maar helaas doe er niks aan.

Heb er geen zin meer in en geen plezier dus lijkt dit me de beste optie.

Mijn stagebegeleidster schrok er wel van toen ik het vanmorgen vertelde, maar gaf me wel gelijk.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 19:12

hyawatta schreef:
JA klopt, heb een hele complete salon ingericht aan huis, maar helaas doe er niks aan.

Heb er geen zin meer in en geen plezier dus lijkt dit me de beste optie.

Mijn stagebegeleidster schrok er wel van toen ik het vanmorgen vertelde, maar gaf me wel gelijk.

jeetje hyawatta dat is best een hele beslissing!! Ik heb zelf ook voor deze keuze gestaan ook omdat ik zelf gemerkt heb dat sommige enthausiaster zijn dan ik zelf in dit beroep ben. Toen ging het gewoon niet zo goed. Ik heb toch besloten om er mee door te gaan, het gevoel is ook weer lekkerder en leuker nu en ik denk maar zo nog ff door zetten en ik heb deze opleiding op zak en wie weet als ik straks kinderen heb en huisvrouw wordt dan is dit toch een ideale uitkomst om op die manier aan huis te werken.
Ik zou zeggen denk er nog even heel Goed over na, je kan er ook ff 2 maanden tussen uit gaan en in april examen gaan doen?
Nouja mocht je besluit echt vast staan en je gaat je spullen verkopen, denk dan even aan mij ik heb nog een ausculap nodig bijv en wie weet nog wel meer dingen.

Daarnaast hoop ik dat je toch nog gezellig mee kletst in dit topic, ik bedoel je hoort er toch bij? ;)

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:28

Ja heb er goed over nagedacht.
De tafel en de inhoud van de koffer hou ik nog wel, de hondjes die ik zelf al deed hou ik nog wel aan, dat zijn er ook maar een paar.

En misschien het bad, maar ff kijken wat een stagiaire op de salon wil, misschien dat zij hem over wil nemen en anders wil ik die wel weg doen.

Ik blijf het gewoon volgen hier, kan natuurlijk gezellig mee klertsen ;)

Heb het al eerder gehad en toen idd wel door gegaan maar heb nu m'n besluit definitief genomen.
Het geeft me nu wel meer rust, poosje over na gedacht en me er nu wel bij neer gelegd.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 10:12

hyawatta schreef:
Ja heb er goed over nagedacht.
De tafel en de inhoud van de koffer hou ik nog wel, de hondjes die ik zelf al deed hou ik nog wel aan, dat zijn er ook maar een paar.

En misschien het bad, maar ff kijken wat een stagiaire op de salon wil, misschien dat zij hem over wil nemen en anders wil ik die wel weg doen.

Ik blijf het gewoon volgen hier, kan natuurlijk gezellig mee klertsen ;)

Heb het al eerder gehad en toen idd wel door gegaan maar heb nu m'n besluit definitief genomen.
Het geeft me nu wel meer rust, poosje over na gedacht en me er nu wel bij neer gelegd.

Oké dan!! En weet je al wat je nu wilt gaan doen??

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:31

hyawatta schreef:

och wat zonde zeg!!
wat had je allemaal al gehaald? en wat niet?

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:35

Ik heb alleen het plukken gehaald en verder alles gezakt.
Dat zal ook wel een reden zijn dat de moed helemaal weg is en ik er geen schik meer in heb.

hoe is het met jou Diana?
Hou je het nog een beetje vol??

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:27

nou uhm ben er behoorlijk klaar mee,word echt zwaar nu moet nog 4 weken.
en met dit weer....niet leuk

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:42

Nee kan ik me voorstellen, het moet voor jou zeker niet armer worden en die 4 weken moeten wel heel snel voorbij zijn.

Gaat verder wel alles goed?

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 11:39

ja voor de rest gaat alles goed :D ,met jou ook?

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:53

Ja prima, fijn dat alles goed gaat.
Wanneer ben je nou uitgeteld?

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 19:59

half juli,net als zamira

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:16

Oke haha, ben benieuwd.
Weet je zelf al wat het word, jongen of meisje?