Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
reiziger schreef:Ooo, het is zo Mei! kan niet wachten op voorjaar, lekker zonnetje, buiten zitten bij de paarden..
mmouse schreef:... de heidewachtel (oftewel de kleine munsterlander) ...
Dit is mijn hond:
Sosha schreef:heb niet het gevoel dat de markt nu echt om paardenmasseurs zit te springen. Maar die introductiedag lijkt me wel interessant en qua kosten te overzien.
coydog schreef:Voor mijn dochter was dat een perfecte basis om om te leren gaan met paarden, dat gevoel zit er nu zo ingebakken( ze was toen 9) dat ze als vanzelf met paarden omgaat.
Nog steeds pak ik wel eens terug naar wat we toen geleerd hebben.
Corinne14 schreef:Anders ik wel!! Ik heb vandaag de hele weg op de fiets zitten kijken of ik al knopen aan de bomen zag zitten
coydog schreef:
Justy schreef:Kun jij de boomtakken zien met al die sneeuw?
Justy schreef:Als ik zelf kinderen mag krijgen en ze willen leren rijden dan zou ik het inderdaad heel anders aanpakken
mmouse schreef:Waar in nederland woon je?
Ben je op zoek naar een workshop of priveles?
Wat vind je zelf het meest intressant; het grote verschil tussen de verschillende cursussen is dat de ene richting meer in gaat op het werken met een paard (kijken naar een paard, dat begrijpen en daardoor op een andere manier met paarden om kunnen gaan), de andere richting gaat meer in op jou als mens.
coydog schreef:Zowaar, heb mijn eerste inschrijving gedaan.
9 april acupressuur Alona, ben benieuwd en heb er zin in.
mmouse schreef:
Breghje schreef:Dat is nogal wat, zowel een peesblessure als hk. Mocht je zin hebben ben je altijd welkom in ons topic.
reiziger schreef:mmouse schreef:Haar site is http://www.horsewomanship.nl; ze heeft ook een heel mooi (vind ik iig) boek geschreven.
Bij mij opent die site niet, maar op http://www.paardenfluisteraar.com vind je haar ook. Het boek is inderdaad geweldig.
Breghje schreef:Is dat boek vergelijkbaar met de Tao van Equus van Kohanov? Ook een geweldig boek, moet het nog eens gaan herlezen van mezelf.