Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dowski schreef:ik heb ook altijd zooooo'n scheithekel aan die kleine brievenbusjes, want net die mensen hebben altijd van die pakketjes
heb er 1 keer iemand op de zaterdagochtend om half 10 uit bed gebeldkwam in z'n badjas naar beneden

en mijn collega's blijkbaar ook

ik heb vaak de achterste... kan ik eerst de voorste wegrukken, wegschuiven, dan mijn eigen bakken eruit, en dan die andere er weer op... dit natuurlijk loodzwaar zijn.
En dat we een onwijs gezellig team hebben werkt natuurlijk ook goed mee!
viola schreef:Wij proberen ook volgens het nieuwe systeem te werken, maar ook hier is dat in de vakantie periode niet helemaal gelukt. Daarvoor trouwens ook niet, het loopt nog lang niet op rolletjes.
Heel de zaal is omgegooid en we zitten nu idd heel dicht op elkaar. Er staan overal lijnen op de grond waar de bakkenkarren, de blauwe bakken en je tassen moeten staan. Je kan niet meer met z'n tweeen achter een kast zitten (wordt nog leuk straks met de kerst). Als het goed is blijf je met voorbereiden achter je kast staan/zitten en de postverdeler brengt je post en haalt je tassen, attentiekaarten en verkeerde enzo op.
Met vossen gooi je de post niet meer in een kast maar meteen in blauwe bakken die op karren in een U-vorm(carré) staan. Ik ben het nu wel gewent en vind het wel te doen.
Ik ben postverdeler, maar de meeste postbodes in mijn team zijn veel te eigenwijs en doen alles nog steeds zelf.
Dat zelf lopen vind ik eigenlijk alleen maar vervelend