Nimue schreef:Mwah... correctie, dan had ze het beter niet op dit forum kunnen zetten. Dit gedrag is wel typisch Bokt hoor, op heel veel andere fora wordt er echt niet zo gekat en geoordeeld. Hier lijkt het heel normaal te zijn om iemand die iets vraagt over A en terloops B even noemt, helemaal af te branden over B, terwijl dat eigenlijk helemaal niet relevant is voor de eigenlijke vraag. En als daar dan weer reactie op komt, wordt er steevast geroepen: 'zet het dan ook niet op een forum'. Misschien dat mensen die alleen op Bokt komen niet doorhebben hoe vreemd dat eigenlijk is, maar stel je eens voor dat het in het echte leven zo zou gaan. Dan zou iedereen elkaar continu overal over lopen op te vreten.
Daar ben ik het niet mee eens.
Je zet het hier toch neer om reacties te krijgen? Je kunt nou eenmaal niet zelf bepalen HOE mensen reageren.
Ik vind het niet typisch bokt, het is gewoon een discussie over het onderwerp wat TS is begonnen. Lang niet alle reacties zijn persoonlijk gericht aan de TS maar in het algemeen over uitkeringen en werk etc.
Er zijn genoeg fora waar nog veel feller gereageerd wordt hoor! Sowieso je kent al die mensen toch niet dus ik zou me er niet te druk om maken.