Toekomstige studenten HBO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_xx

Re: Toekomstige studenten HBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:35

Judith, niet goed gegaan? :(

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:37

Oh wat balen zeg, Judith. :(

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:02

Horse_xx schreef:
Succes Judith je kunt het!! *\o/*

Sem_ spannend, kun je je P nog halen?

Kosseh, nog even spannend dus :) Hoop voor je dat je je P nog haalt.

Britt, als het niet jou schuld is moet je sowieso gewoon naar het volgende jaar door kunnen gaan toch? Lossen ze het zelf maar op.. Maar denk dat er wel wat aan te doen valt hoor :)

Net mijn laatste tentamen gehad en en kreeg meteen de uitslag.. GEHAALD *\o/* Propedeuse is binnen dus.. Ben echt heel erg blij :D

Gefeliciteerd!

Ja ik ben zeker nog in de running, nog niks hoeven herkansen en gemiddeld sta ik een 8.5 dus dat zit wel goed! Ik heb mijn P zo goed als binnen, voor het gezamenlijke verslag een 7.6 voor het individuele verslag van hetzelfde vak (organisatiekunde) een 8.3 en het andere verslag heb ik ook voldoende heb ik net gehoord! Het definitieve cijfer hoor ik dinsdag. Dus ik hoef alleen nog het SLB gesprek te voeren (1 studiepunt) en dan heb ik mijn P ook officieel! :D

Balen Judith. :(

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:09

Sem, top!! Bij ons moest dat ook dat SLB gesprek vond ik beetje onzin haha, maar die haal je vast wel :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:33

Ja is het ook! Het stelt niet zoveel voor en mijn SLB'er gaat me dat laatste studiepuntje echt niet onthouden. :D

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:23

Nee, ging niet goed. Had gehoopt op wat meer theorie-vragen. Veel te veel moeten gokken, ben benieuwd..

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:14

Wat gaat iedereen hier goed zeg! En Judith jammer!

Ik zit nog maar op 31 studiepunten volgens de portal, maar dat komt omdat de helft nog niet is ingevoerd :n
Op dit moment alles gehaald behalve een toets, maar die ga ik eind van de zomervakantie nogmaals herkansen en hopen dat ik 'm dan wel haal. Nu vooral veel verslagen aan het afronden en nog twee tentamens te gaan. Hopelijk haal ik alles in 1x. Wil m'n P dit jaar halen, want wil volgend schooljaar een premaster onderwijswetenschappen starten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:53

MelissaH1996 schreef:

Ik zit nog maar op 31 studiepunten volgens de portal, maar dat komt omdat de helft nog niet is ingevoerd :n
Op dit moment alles gehaald behalve een toets, maar die ga ik eind van de zomervakantie nogmaals herkansen en hopen dat ik 'm dan wel haal. Nu vooral veel verslagen aan het afronden en nog twee tentamens te gaan. Hopelijk haal ik alles in 1x. Wil m'n P dit jaar halen, want wil volgend schooljaar een premaster onderwijswetenschappen starten :)

Een premaster kan je niet volgen met alleen je p toch? Of wel? En so ja waar :p
Of heb je al een HBO bachelor diploma afgerond?

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:33

Jaaaaaaaaaa stageperiode met een 8 afgesloten!
Nu nog wachten op 2 verslagen

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:29

Goed EllisL!

Ik heb zo goed als vakantie, alleen morgen nog, maar ik verveel me nu al. :Y)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:33

Ja mijn slber is dus met zwangerschapsverlof en doet zowiezo dit soort dingen niet als ik het vraag haha! Heb nu 1000 mailtjes gestuurd en ze zijn er mee bezig maar ik snap er echt geen hol van!

Ik had vandaag laatste tentamen morgen mijn acteurstoets 2 echt om te huilen dat haha

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 14:28

Lekker bezig elisL.

Ik heb net her tentamen gehad. Ging wel beter dan de vorige keer denk ik. Hopelijk is het ook zo en heb ik 5 vragen meer goed dan vorige keer.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:13

Duimen!

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:23

Anoniem schreef:
MelissaH1996 schreef:

Een premaster. Geen master dus ;) Het wordt bij ons aangeboden in het tweede jaar wanneer je je P hebt gehaald. Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel verstand van. Weet dat ik m'n P moet halen en dat is dus nu het belangrijkste. Het maakt het volgens mij makkelijker om straks een master te gaan doen na het hbo.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:24

Klinkt wel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:17

MelissaH1996 schreef:
[naam] schreef:
1996"]

Een premaster. Geen master dus ;) Het wordt bij ons aangeboden in het tweede jaar wanneer je je P hebt gehaald. Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel verstand van. Weet dat ik m'n P moet halen en dat is dus nu het belangrijkste. Het maakt het volgens mij makkelijker om straks een master te gaan doen na het hbo.[/quote]

Alsnog appart, premaster is voordat je een master gaat doen op de universiteit,nadat je je hbo hebt behaald. Wel een gave uitdaging als ze dat aanbieden :) op welke school is dat? Misschien een leuke optie voor mij ook (a)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:21

De mogelijkheid om in het tweede jaar te beginnen met een premaster is er volgens mij bij meer
opleidingen. :j Had er een vriendin ook al over gehoord, zij begint komend jaar aan Bestuurskunde
in Den Bosch (Avans hogeschool).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:41

Ik loop achter dan! Dat wist ik niet...

Hier nog wel in de running voor mijn p gelukkig en volgend jaar oude studie afmaken, dus dan ook afstuderen en eventueel huidige studie er nog naast blijven doen. Kijken wat haalbaar is :)

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:12

De KPZ (Katholieke Pabo Zwolle) ;) Verder heb ik geen idee of het op meer scholen zo is, maar blijkbaar wel dus. Ik ga het gewoon proberen, als het echt niet lukt kan ik altijd nog stoppen, je krijgt voor elke module sowieso een certificaat als je die behaald hebt, dus dat is wel fijn :)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:58

Wat leuk dat je zoiets volgend jaar al kan doen. Kan volgens mij niet bij de school waar ik zit.

Ik heb mijn herkansing van gisteren gehaald met 6, 6 nog steeds in de running voor mijn propedeuse. Morgen nog een herkansing en dan alleen nog maar kleine verslagen.
Nu weer vedder leren voor medice vakken van morgen.
Wel weer even extra motivatie om goed te leren dit :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:13

Zo gek dat sommige mensen nog een hele tentamenweek voor de boeg hebben en anderen (zoals ik)
al zo goed als vakantie hebben!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:18

Jaa best raar he.
Ligt ook niet aan de regio. Want een vriendin op de zelfde school andere opleiding heeft wel al vakantie. Eneen deel van het hva ook al. Ken er ook een paar die 7juli hun laaste dingne hebben

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:19

P is binnen! Met een 9.1 voor mijn laatste verslag! :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:27

Nice Sem!

5,5 voor een toets gehaald. Maar wel 5 studiepunten erbij. Ben nu sowieso over, als ik mijn stage haal heb ik mijn P ^^

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:01

oliebol, een 5.2 voor die herkansing ;( mis dus sowieso 7.5 studiepunt dit jaar..