Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Horse_xx schreef:Succes Judith je kunt het!!![]()
Sem_ spannend, kun je je P nog halen?
Kosseh, nog even spannend dusHoop voor je dat je je P nog haalt.
Britt, als het niet jou schuld is moet je sowieso gewoon naar het volgende jaar door kunnen gaan toch? Lossen ze het zelf maar op.. Maar denk dat er wel wat aan te doen valt hoor
Net mijn laatste tentamen gehad en en kreeg meteen de uitslag.. GEHAALDPropedeuse is binnen dus.. Ben echt heel erg blij

MelissaH1996 schreef:Wat gaat iedereen hier goed zeg! En Judith jammer!
Ik zit nog maar op 31 studiepunten volgens de portal, maar dat komt omdat de helft nog niet is ingevoerd![]()
Op dit moment alles gehaald behalve een toets, maar die ga ik eind van de zomervakantie nogmaals herkansen en hopen dat ik 'm dan wel haal. Nu vooral veel verslagen aan het afronden en nog twee tentamens te gaan. Hopelijk haal ik alles in 1x. Wil m'n P dit jaar halen, want wil volgend schooljaar een premaster onderwijswetenschappen starten
Anoniem schreef:MelissaH1996 schreef:Wat gaat iedereen hier goed zeg! En Judith jammer!
Ik zit nog maar op 31 studiepunten volgens de portal, maar dat komt omdat de helft nog niet is ingevoerd![]()
Op dit moment alles gehaald behalve een toets, maar die ga ik eind van de zomervakantie nogmaals herkansen en hopen dat ik 'm dan wel haal. Nu vooral veel verslagen aan het afronden en nog twee tentamens te gaan. Hopelijk haal ik alles in 1x. Wil m'n P dit jaar halen, want wil volgend schooljaar een premaster onderwijswetenschappen starten
Een premaster kan je niet volgen met alleen je p toch? Of wel? En so ja waar :p
Of heb je al een HBO bachelor diploma afgerond?
Het wordt bij ons aangeboden in het tweede jaar wanneer je je P hebt gehaald. Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel verstand van. Weet dat ik m'n P moet halen en dat is dus nu het belangrijkste. Het maakt het volgens mij makkelijker om straks een master te gaan doen na het hbo. MelissaH1996 schreef:[naam] schreef:1996"]
Wat gaat iedereen hier goed zeg! En Judith jammer!
Een premaster kan je niet volgen met alleen je p toch? Of wel? En so ja waar :p
Of heb je al een HBO bachelor diploma afgerond?
Het wordt bij ons aangeboden in het tweede jaar wanneer je je P hebt gehaald. Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel verstand van. Weet dat ik m'n P moet halen en dat is dus nu het belangrijkste. Het maakt het volgens mij makkelijker om straks een master te gaan doen na het hbo.[/quote]
op welke school is dat? Misschien een leuke optie voor mij ook (a)
Verder heb ik geen idee of het op meer scholen zo is, maar blijkbaar wel dus. Ik ga het gewoon proberen, als het echt niet lukt kan ik altijd nog stoppen, je krijgt voor elke module sowieso een certificaat als je die behaald hebt, dus dat is wel fijn
mis dus sowieso 7.5 studiepunt dit jaar..