PercyLeen schreef:Je staat idd ingeschreven dat klopt, maar als een klant mij nu belt en zegt ik heb ma. een secretaresse nodig en toevallig is truus van de hoek gisteren even bij ons binnen komen lopen dan bel ik als eerste truus! Waarom? Omdat ik haar persoonlijk heb gesproken, ik een 'beeld' van haar heb en ik denk dat zij past binnen die organisatie. Jou ken ik niet, je rolt slechts met je cv uit ons systeem als ik zoek op 'secretaresse'! Wij bellen dan ook iedereen na die zich online bij ons inschrijft en de mensen waarvan wij denken die is interessant die nodigen we uit voor een persoonlijk gesprek!
Probleem is vaak dat ik bv constant wordt uitgenodigd, dan in men auto jump om vervolgens 10 km te rijden, 2 uur van men tijd kwijt te zijn, veel benzine te verspillen (wegens momenteel zelf geen auto rijd ik met de 1.6 benzine van mijn vriend, die 14 l per 100 km verbruikt, en met mijn uitkeringkje van net 700 euro per maand kan ik me het niet permitteren om veel te gaan tanken) en dan aan te komen, en weer een teleurstelling te krijgen (ja, u hebt geen ervaring genoeg, blablabla, maar dat kunnen ze wel van men cv zien toch?)