Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Firegirl schreef:BCF is een interessante in deze branche, zijn heel veel grote werkgevers aanwezig. In welke richting heb je HLO gedaan? Misschien kan ik met je mee denken.
Research/Life science. Mijn nadeel is dat ik er 6 jaar lang niks mee gedaan heb. Aan de andere kant val ik best op. Want wie heeft er nu een labo opleiding en bachelor diergeneeskundeKnoop is iig doorgehakt en ik ga er maar naartoe. Zal lekker een chaotische week worden waarin ik 2x heen en weer naar NL moet. Om dan de ochtend erna met paard weer naar NL te gaan voor een weekend weg. Zo ben je nooit in het land, zo 3x in een week
Dimple, wel heel fijn dat je dat jaar zo thuis kon zijn! Zal eens op die site kijken! En als het dan nog nodig is zal ik mijn email nog wel pben!
Tytonidae, weekenden moeten ze afschaffen wanneer je solliciteert
Doubtless schreef:Heel herkenbaar Sheran! Hopelijk vatten ze het goed op
Ik ben weer flink aan het speuren, maar er zijn momenteel maar weinig vacatures. Sta op het punt om te gaan zoeken naar een bijbaantje. Toch wel jammer, had echt gehoopt direct na m'n studie door te kunnen gaan in een opleiding gerelateerde functie.
fargo schreef:Heb net een sollicitatie eruit gejast, de sfeer die ze noemden bij het bedrijf zelf klonk echt helemaal ideaal.. nu maar weer afwachten.