unihorses schreef:kimberly1995 schreef:
begrippen?waarom kom ik daar de laatste avond achter?
Alleen begrippen, geen uitleg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayla schreef:Ja preciesen dat klopt, want Bemmel ligt achter Huissen toch? Huissen is met de pont nog geen 20m fietsen vanaf mijn huis.
Edit: ik haal jullie door elkaar, handig dat ik op mijn mobiel geen avatars ziewaar woon jij dan?
ik dacht dat dat veel verderweg lag haha
ik vind dat hele dynamisch handhaven-verhaal hartstikke knap, maar wat heb ik eraan... Caaroo schreef:Interactietheorie van Ullman heb ik nog gebruikt in mijn profielwerkstuk, maar ik vind 'm simpeler dan hij klinkt en eerlijk gezegd hoef ik hem voor zover ik weet ook nooit toe te passen. Het spreekt best wel voor zich.![]()
Mijn leraar dacht dat de nadruk dit jaar meer op de kust in NL zou liggen dan op de rivieren. Als dat zo is, word ik pissigik vind dat hele dynamisch handhaven-verhaal hartstikke knap, maar wat heb ik eraan...
toets over de kust gaf mij een 9,4
en ik wil een 9,2
unihorses schreef:Caaroo schreef:Interactietheorie van Ullman heb ik nog gebruikt in mijn profielwerkstuk, maar ik vind 'm simpeler dan hij klinkt en eerlijk gezegd hoef ik hem voor zover ik weet ook nooit toe te passen. Het spreekt best wel voor zich.![]()
Mijn leraar dacht dat de nadruk dit jaar meer op de kust in NL zou liggen dan op de rivieren. Als dat zo is, word ik pissigik vind dat hele dynamisch handhaven-verhaal hartstikke knap, maar wat heb ik eraan...
o dan ga ik echt gelukkig zijntoets over de kust gaf mij een 9,4
en ik wil een 9,2
Caaroo schreef:unihorses schreef:
o dan ga ik echt gelukkig zijntoets over de kust gaf mij een 9,4
en ik wil een 9,2
Waar is die toets
op onze school haha. maar was gewoon een tussen toets haha.
Geen idee wat ze over kusthandhaving kunnen vragen op vwo-inzicht-niveau.
Wij hebben 'm met kerst al gehad.
en hoe moet ik nu leren voor mijn her.... Caaroo schreef:Haha ga 'm halen, ik wil 'm makenGeen idee wat ze over kusthandhaving kunnen vragen op vwo-inzicht-niveau.
De havo 2014 vond ik ook wel te doen, leuke thema's zitten erin. Ik denk niet dat CITO zo stom is om het overeen te laten komen, maar wie weet, zou wel gunstig zijn!