Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:52

Pfff nog steeds niks te vinden binnen mijn kunnen-pakket omgeving voorthuizen, ik begin wel de 19e tijdelijk 3 weken ergens om schoon te maken etc met ouderen en gehandicapte maar pfff er moet toch wel iets zijn voor vasts ?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:22

Als iemand hier nog zoekt naar een leuke baan op een klantenservice van een zorgverzekeraar in Amsterdam of Utrecht stuur mij even een pbtje :)

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:05

suuskipje, ik hoor morgen als het goed is of ik kan komen ook bij zorgverzekeraar, is dit niet zo pb ik jou.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:11

wat een drama een baantje zoeken,
er was mij verzekerd dat ik de hele zomer elke dag kon werken op een camping,
ik ontslag genomen bij mijn andere baan.
dus ik dacht gisteren ik stuur ff een mailtje of ik nog eens zou moeten werken...
krijg ik terug dat ze het verhuurd hebben en er niet meer over gaan dusss ben ik nu werkloos...
zo vlak voor de zomervakantie!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:13

Er is nog wel wat te vinden toch? Mijn zusje begint morgen in Belgie op een nederlandse 4 sterren camping in de horeca. Ook een last-minute actie van een uitzendbureau ;). Moet lukken met een berg sollicitaties denk ik?

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:13

da's poedersuiker, lisaah. Maar wel 'n leermoment...niets opzeggen voordat je een contract hebt getekend...

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:50

jaa maar ik had er al 2 weekenden gewerkt en toen dacht ik oh dit zit wel goed enzo ze was super aardig,
en toen zei ze we zijn dicht voor een tijdje en liet ze gewoon niks meer van dr horen!

maarja nu maar druk gaan solliciteren overal, het jammeren is dat ik in een gat woon en dus overal heel ver voor moet fietsen :=

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:10

*\o/* vanmorgen een aanbod ontvangen (geen goudpot, maar zeer redelijk), moet deze week laten weten of ik het doe *\o/*

Even laten bezinken en CAO doornemen, maar hoogstwaarschijnlijk kan ik dan met een arbeidscontract op zak nog even heerlijk op vakantie gaan!

Morgen nog een gesprek voor een andere functie, maar ik verwacht dat daar niks bijzonders meer uitkomt.
Zo heb je niks zo heb je alles!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:12

Zojuist een afwijzing gekregen van een zeer grote bank in Nederland. Vol met grammaticale fouten. -O-

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:17

Jou sollicitatie of de afwijzing Winged? Ik mag morgen op introdag en vrijdag op gesprek bij uitzendbureau voor een functie.. ben benieuwd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:20

Winged schreef:
Zojuist een afwijzing gekregen van een zeer grote bank in Nederland. Vol met grammaticale fouten. -O-

:=

Slecht hoor!

Ik heb weer een beetje hoop gekregen via het netwerk; heb spontaan gesolliciteerd iig (functie wordt niet openbaar gemaakt, dus dat is een voordeel) :) dus op hoop van zegen dan maar weer!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:20

Dobel schreef:
Jou sollicitatie of de afwijzing Winged? Ik mag morgen op introdag en vrijdag op gesprek bij uitzendbureau voor een functie.. ben benieuwd.

De afwijzing ;)

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:38

haha stom! Mijn nicht had dat ook eens en heeft ze er toen op geattendeerd, vervolgens mocht ze toen toch op gesprek komen en is aangenomen.

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:48

heb me vooraf rot gesolliciteerd!
sinds ik besloten heb om toch nog een jaartje te gaan studeren ben ik op 3 plaatsen aangenomen.
2 parken van centerparcs & de winkel esprit + ik kreeg een mailtje of ik met spoed terug wil komen naar mallorca op iemand in een animatieteam te vervangen! (oude stage)

helaas kon ik niet meer naar mallorca wat ik graag had gewild, maar door school lukte dit ook al niet meer.
esprit is gewoon een kledingwinkel en omdat ik toch een toeristische opleiding volg heb ik gekozen voor centerparcs.

Zojuist heb ik vanmorgen mijn contract getekend als front office medewerker bij centerparcs!
liefs van een gelukkige mij haha

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:59

Dobel schreef:
haha stom! Mijn nicht had dat ook eens en heeft ze er toen op geattendeerd, vervolgens mocht ze toen toch op gesprek komen en is aangenomen.

Nja ze zochten net afgestudeerden en dat ben ik ook niet meer :D (alweer 2 jaar verder inmiddels.. En aan het werk... Maar toe aan wat anders :) )

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:17

Gefeliciteerd Cocktailtime! :D En de school voorlopig maar weer op de lange baan geschoven?
Misschien moet ik ook maar eens 'dreigen' met weer een studie volgen ;)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:24

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:33

Sting schreef:
Gefeliciteerd Cocktailtime! :D En de school voorlopig maar weer op de lange baan geschoven?
Misschien moet ik ook maar eens 'dreigen' met weer een studie volgen ;)

Dankje! was dit jaar geslaagd voor mbo niveau 3! wilde eigenlijk niet meer verder maar omdat ik geen baan kon vinden
toch maar overwogen om nog een jaartje niveau 4 leidinggevende in het toerisme te gaan volgen!
daarmee kon ik deze baan ook nog eens prima combineren voor de weekenden & vakanties + meer ervaring in de toeristische sector.
en met een diploma niveau 4 heb ik toch nog wat meer profijt van in de toekomst
aangezien ik nu wel merk dat mensen met een hbo diploma, mbo werk aannemen etc! :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:44

Milan_lover schreef:
http://werkenbij.tele2.nl/

Kwam het net tegen, geen idee wat het inhoudt, maar misschien iets voor iemand hier?

Ik wel :D
Dus vraag maar wat je wilt weten

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:03

_lisaah schreef:
jaa maar ik had er al 2 weekenden gewerkt en toen dacht ik oh dit zit wel goed enzo ze was super aardig,
en toen zei ze we zijn dicht voor een tijdje en liet ze gewoon niks meer van dr horen!

maarja nu maar druk gaan solliciteren overal, het jammeren is dat ik in een gat woon en dus overal heel ver voor moet fietsen :=

Zoiets heeft een bekend park in NL mij ook geflikt. Ik had een hele zomer op de fotoservice gewerkt, maar toen gingen ze 's winters dicht. Nou goed, ik zou voor de opening weer bericht krijgen over werk, niks gehoord! Zelf gebeld, waren ze niet meer bereikbaar (fotoservice staat los van het park), via internet maar weer het sollicitatieformulier ingevuld. Heb gewoon niks gehoord. Heb me weer rot gesolliciteerd om voor de zomer nog werk te kunnen krijgen..

Maar wat was eht dan dat ze verhuurd waren bij jou? Andere eigenaren erin ofzo??

Heb nu mijn inwerkperiode bij mijn flexbaan gehad. Viel me niet tegen, maar het is ook nog niet wat ik wil. Ik doe nu een 3-daagse agressietraining, werd ik gelijk voor ingeschreven. Echt leuk dat de instelling dat ook aanbiedt aan flexers en vrijwilligers (voor hetzelfde geld ben ik over een maand ofzo weg en dan hebben zij wel in mij geïnvesteerd ;)). Al ben ik niet van plan snel bij een andere organisatie te gaan werken.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 06:23

Ik zie zojuist nog een horecafunctie in mijn favo restaurant.
Iemand interesse??
Dan stuur ik het even door

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:48

Ik ga als het goed is 1 augustus beginnen bij mijn nieuwe werkgever! Hardstikke tof natuurlijk, maar het stomme is dat mijn hoofd nu op ontploffen staat met allerlei wat als scenario en heb ik wel...
Ik moet maandag komen om contract te tekenen, hoop dat het dan over is.

Ben onbewust gewoon schijtensbenauwd dat het mis loopt nadat de vorige werkgever me zo bot de deur gewezen heeft ....pfffff

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:53

Kriel schreef:
Milan_lover schreef:
http://werkenbij.tele2.nl/

Kwam het net tegen, geen idee wat het inhoudt, maar misschien iets voor iemand hier?

Ik wel :D
Dus vraag maar wat je wilt weten

Ik heb al een baan gelukkig :)) Maar kwam het tegen, en ik dacht, misschien is het toevallig iets voor iemand hier :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:57

Ik ga zo maar even de stad in, nog even bij wat winkels langs...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:13

lisaah zie dat jij ook in mijn buurt woont en in deze regio is het erg lastig een baan te vinden.. heb na bijna een jaar solliciteren nu een tijdelijke baan van 1 maand.. het is wel wat... maar toch zou ik wat vastigheids willen hebben pfff