Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:hier hetzelfde, vandaag nog 3 sollicitaties verstuurd, nog geen antwoord gehad
probleem is een beetje dat ik er zoveel verstuur, en afwijzingen krijg, maar dat ik de tel kwijtraak waar ik al gesolliciteerd heb
Pluutje schreef:Duhelo schreef:hier hetzelfde, vandaag nog 3 sollicitaties verstuurd, nog geen antwoord gehad
probleem is een beetje dat ik er zoveel verstuur, en afwijzingen krijg, maar dat ik de tel kwijtraak waar ik al gesolliciteerd heb
Hou je geen overzicht bij dan? Ik heb via het UWV een bestand waarin ik alles handig kwijt kan, maar gewoon zelf een word- of excelbestandjes maken werkt ook wel toch?
lotteElb schreef:Ik moet zo'n lijst bijhouden van het UWV... En dat is ook wel erg handig om terug te kijken waar je op hebt gereageerd. Verder bewaar ik mijn verzonden sollicitaties (mail) in een aparte map in outlook, en ook de afwijzingen...
BarbaLala schreef:Ja ik sta bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, solliciteer op ALLES!
Maar nergens kunnen ze vaste uren bieden, en sta al oproep bij een bedrijf.
BarbaLala schreef:Waarom geloven mensen me niet als ik zeg dat ik niks kan vinden?![]()
Ik zit echt niet met liefde thuis hoor! En al helemaal niet ZONDER UITKERING!![]()
Sorry maar daar kan ik echt boos om worden![]()
Kom net terug van het uwv, gister ook al geweest, wat een vreselijk mens hielp mij, ze snauwde me afBen verbaasd!
Weer geen steek verder, moet nu iemand mailen die mn inschrijving verder verwerkt etc...ben erg benieuwd hoe snel dat gaat en wat het oplevert, want ik trek dit niet meer.
Nog even en ik kan de ziektewet in.
BarbaLala schreef:Ja, snap ik, maar hoe kan ik rekeningen betalen als ik geen vaste uren heb, alle functies zijn voor max 16 uur oproep.
En zeg net; ik sta al oproep...