Mooi dat er gesprekken staan sheran

Tytonidae; bij een geschikt cv zouden ze ook echt wel je mobiel hebben geprobeerd! Maar denk niet dat de selectie zo extreem snel gaat hoor... soms hoor je iets na 1 dag en soms pas na 2 weken.
Succes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PercyLeen schreef:Ik zit op mijn telefoon. Zal later even bijlezen. Ik krijg niks. Heb nog bijna 3 weken vakantie staan en zelfs die mag ik niet meer opnemen. Klant zit nu in zak en as. De toko gaat al dicht dus erg veel onrust. En nu moeten ze voor die paar maand ook nog een andere bureau inplementeren. Tja boontje komt om zijn loontje?
Ik gisteren nog een online assesment gemaakt en mag dinsdag weer ergens op gesprek!
PercyLeen schreef:Ik zit op mijn telefoon. Zal later even bijlezen. Ik krijg niks. Heb nog bijna 3 weken vakantie staan en zelfs die mag ik niet meer opnemen. Klant zit nu in zak en as. De toko gaat al dicht dus erg veel onrust. En nu moeten ze voor die paar maand ook nog een andere bureau inplementeren. Tja boontje komt om zijn loontje?
Ik gisteren nog een online assesment gemaakt en mag dinsdag weer ergens op gesprek!
Marcella schreef:PercyLeen schreef:Ik zit op mijn telefoon. Zal later even bijlezen. Ik krijg niks. Heb nog bijna 3 weken vakantie staan en zelfs die mag ik niet meer opnemen. Klant zit nu in zak en as. De toko gaat al dicht dus erg veel onrust. En nu moeten ze voor die paar maand ook nog een andere bureau inplementeren. Tja boontje komt om zijn loontje?
Dat mag niet zomaar je heb recht op je op gebouwde vakantie op te nemen.
idinn schreef:Ik heb de laatste tijd netjes meegelezen. Van reageren kwam het alleen niet.
Morgen ga ik even ervoor zitten om wat te solliciteren. Ook een open sollicitatie nav een tip van een stalgenootje. Maar heeft iemand toevallig een voorbeeld van een open sollicitatie? Ben al zo slecht in sollicitatiebrieven schrijven, maar een open weet ik helemaal niet hoe te beginnen![]()
Verder nog twijfel of ik naar het BCF career event zal gaan in Amsterdam. Vooral omdat ik de ochtend erna alweer vroeg moet vertrekken uit Gent. Dus daar echt wel weer op tijd moet zijn. En iets met hele pinksterweekend paardrijden/weekend weg en dan de donderdag een nalaatste examen hebben...
Firegirl schreef:BCF is een interessante in deze branche, zijn heel veel grote werkgevers aanwezig. In welke richting heb je HLO gedaan? Misschien kan ik met je mee denken.