Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Mag ik even schreeuwen?![]()
Ik word er gek van.
Ben 22 heb 6 jaar horeca ervaring en een havo diploma en ben al sinds augustus werkloos.
Ik solliciteer op ALLES wat los en vast zit!
Zorg, winkels, supermarkten, horeca, noem het maar op!
Het maakt me geen reet meer uit wat, al mn eissen laten varen, als ik maar geld krijg!
Ik heb ook (nog stééds) geen uitkering, dus het water staat hoog, heel erg hoog...
Heb alles wat ik kan verkopen verkocht inmiddels, of het staat nog te koop, tot aan de spullen van de paarden toe.
Heb wel geleerd dat spullen geen reet er toe doen, zolang ze maar van mn dieren afblijven!
Maar hoelang ik het nog volhoud of uitstel van executie heb?
Morgen ga ik weer naar het uwv om hopelijk nu wel een uitkering te kunnen krijgen, zo niet, dan weet ik het echt niet meer.
Ben echt helemaal (ge)broke(n).
Duhelo schreef:hier hetzelfde, vandaag nog 3 sollicitaties verstuurd, nog geen antwoord gehad
probleem is een beetje dat ik er zoveel verstuur, en afwijzingen krijg, maar dat ik de tel kwijtraak waar ik al gesolliciteerd heb
orienta schreef:Ik heb besloten ook niet meer met een uitzendbureau in zee te gaan.
Ik ben er bij een stuk of 12 geweest en ik denk dat er ik er van 2 nog af en toe wat hoor, van de andere nooit meer!
BarbaLala schreef:Denk dat ik dat ga proberen ja, ben benieuwd hoe het gaat bij het uwv, heb tot nu toe alleen telefonisch contact gehad nl, en dat verliep stroef.
Meikemarieke; veel zal het vast niet zijn, 70% van je laatst verdiende loon toch? Als ik maar rekeningen en eten kan betalen, dan ben ik blij.