chanel1985 schreef:cowgirl: hoe zijn de proefdagen verlopen?
Deze gingen op zich wel goed. Maar dag 1 was behoorlijk zwaar veel dozen sjouwen (vissen), kratten stapelen, containers mesten). Niet dat ik daar vies van ben integendeel. Vond het wel fijn om weer lekker bezig te zijn. Ik was aan het eind van de dag niet eens zo moe als ik verwacht had, dus kon thuis ook nog gewoon de stallen doen.
De 2 dagen erna waren wat rustiger maar ook nog wel zwaar opbouw werk kwa kratten . Ondanks dat het met mij best goed ging bleef ik twijfelen ivm de zwaarte van het werk.
Zaterdag was ik vrij en stond ik al op met een zeurend been. Later die ochtend bij het lossen van onze eigen mest deed mijn hele been zeer en had ik behoorlijke tintelingen. Kortom dit was mijn waarschuwing tot hier en niet verder.
Ik heb mij zondag ziek gemeld en zojuist heb ik doorgegeven dat ik ermee stop. Alles behalve leuk
Had graag willen blijven en zeker een keertje willen groomen aan boord. Het team was ook wel leuk.
Maar gezondheid gaat voor, hoe boos ik er ook nog steeds om ben. Ik heb het geprobeerd dus ik kan er geen spijt van krijgen.
Nu even een weekje rustig aan doen.
Ik heb nog iets achter de hand en daar mag ik woensdag op gesprek, alleen is dit natuurlijk niet zo'n leuke baan als ide op schiphol.