Dat van minder grip met zachte banden is mij uitgelegd als dat er een soort bolling naar binnen komt in het midden van de band, waardoor alleen de randen van de band nog contact hebben met de weg (doordat er te weinig druk is het middelste stuk van de band ook 'naar buiten'te duwen)
Kijk daar komen de VW's Wij moesten op school ideologie en beeldcultuur onderzoeken en toen vroeg ik mij af waarom er zoveel rijscholen VW's hebben. Uiteindelijk niet meer onderzocht maar vind het wel grappig. (ik ben fairtrade chocolade gaan onderzoeken )
VW's zijn gewoon hele degelijke fijne auto's heb zelf ook een Vw.
Judass
Geplaatst: 20-01-15 13:15
Ik kom me hier ook melden , mag 16 maart afrijden (geen tussentijdse toets gedaan). Ik heb er zelf wel vertrouwen in, les nu twee keer per week . Verder ben ik niet een hele erge stresskip maar ik wil het wel graag halen natuurlijk.
En gefeliciteerd natuurlijk! (Zal nog wel een beetje bijlezen)
Verder heb ik maar één nadeel, en dat is dat ik 16 maart tot 9.45 een Frans tentamen heb. Ik rij om 10.45 af dus ik heb niet echt tijd meer om daarvoor te lessen Ik hoop niet dat het erg in m'n nadeel gaat werken..
Haha ik vind mijn lesauto zooo superleuk. Als ik naar de bushalte loop kom ik altijd langs zo'n zelfde maar dan in het knalblauw (lesauto is wit) en die is nóg leuker
Ik les in een seat ibiza, in maart komt de eerste nieuwe en dat wordt een mini one. Dan begint voor mij het motorseizoen weer dus zal wel ff duren voor ik daar inzit.