Ik heb mazzel met mijn rooster deze week. Enkele klassen zijn op stage, dus dat betekent ten eerste dat ik leuke stagebezoeken mag doen en ten tweede dat ik hele fijne roosterwijzigingen heb waardoor ik echt superkorte dagen draai deze week hihi.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ivda schreef:Ik ben nu bezig om een themahoek te ontwikkelen.
Ik loop nu stage in groep 1/2, en mijn themahoek word een boerderij met een boerderijwinkel. Ik laat ze zelf dierenknuffels meenemen, en plant samen met ze de moestuintjes van de AH. Ook heb ik lege boterkuipjes en lege melkpakken. Ik heb er zin in om het morgen te gaan introduceren!
Goof schreef:Vwb vakkanpakket ligt het er maar net aan wat je later wil doen. Wil je docent op een middelbare school worden voor een specifiek vak is het handig dat je op zijn minst dat vak in je pakket hebt.
Als je pabo wil doen en op een basisschool wil werken weet ik niet of je specifieke vakken nodig heb, ik denk het niet.
Westernfreak schreef:Voor de PABO heb je vanaf komend jaar toelatingstoetsen, stond vorige week een artikel over in het OnderwijsbladEr zijn drie toelatingstoetsen: een aardrijkskundetoets, geschiedenistoets en natuur- en techniektoets. Voor de vakken waarin je geen eindexamen hebt gedaan, moet je zo'n toelatingstoets doen (niveau = havo 3). Er is geen profiel op de havo die alle 3 de vakken dekt, dus zul je altijd wel één toelatingstoets moeten doen. Eenmaal op de PABO zelf heb je dan natuurlijk nog de rekenen/wiskundetoets en taaltoets.