Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
'.
Dimple schreef:Sure.......ik zou weer bellen! En vragen of ze nu concreet met iets willen komen. Als je dan toch al de balen hebt dan zeg je iets in de trant van 'ik ben in mijn werk net zo vasthoudend en accuraat als ik nu ben in het krijgen van een reactie van jullie kant. Zo te merken kunnen jullie zo'n iemand wel gebruiken'.
Succes!!
PercyLeen schreef:Dimple schreef:Sure.......ik zou weer bellen! En vragen of ze nu concreet met iets willen komen. Als je dan toch al de balen hebt dan zeg je iets in de trant van 'ik ben in mijn werk net zo vasthoudend en accuraat als ik nu ben in het krijgen van een reactie van jullie kant. Zo te merken kunnen jullie zo'n iemand wel gebruiken'.
Succes!!
![]()
Ondanks alle tegenslagen ga je wel stug door. Ik vind het echt knap hoe jij de moed erin houdt! Balen van de vliegtuig-vacature...
Makkelijk praten vanuit zijn droombaan...!
. Het is een flinke baan, dus het wordt erg, erg druk...
en het was ook ook op HBO/bachelor niveau. Ook dat kan niet, want een dierenarts is universitair niveau en een paraveterinair is een MBO opleiding. Enfin, klik ik op vacature bekijken op externe website, is die al niet meer beschikbaar.
Gaat ook lekker.
Lijkt wel of ze gewoon ''geen zin'' hadden in afwijzingen terugkoppelen.
Ik heb er nog 2 in het zwart (wat is afgewezen, maak ik rood...). Moet zeggen dat ik van de meeste wel reactie krijg behalve Divoza....2 weken terug gesolliciteerd....
Ik ben bang dat ik te ''standaard'' over kom.... kan wel wat verse feedback gebruiken.
Je hebt PB! 
wat een kl*te situatie zeg!
Hopelijk bij de andere beter nieuws!!
balen zeg.. Afwachten nu!
Snap heel goed dat je na een studie iets passends wil doen en niet zomaar voor elk simpel (rot)baantje gaat.