Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toch maar eens wat serieuzer op kamerjacht gaan. Emmaa_ schreef:Ik zit in Utrecht op school en de helft is bij mij niet komen opdagen... Uiteindelijk nog wel wat binnen gedruppeld maar vriendinnetje moet vanuit Den Haag komen en die trein is gewoon weer omgedraaid en terug gegaan. Heb ook maar tegen haar gezegd dat ze lekker dr bed weer in mocht kruipen, was toch maar productietijd en dat kunnen we vrijdag ook wel inhalen
Joolien schreef:Emmaa_ schreef:Ik zit in Utrecht op school en de helft is bij mij niet komen opdagen... Uiteindelijk nog wel wat binnen gedruppeld maar vriendinnetje moet vanuit Den Haag komen en die trein is gewoon weer omgedraaid en terug gegaan. Heb ook maar tegen haar gezegd dat ze lekker dr bed weer in mocht kruipen, was toch maar productietijd en dat kunnen we vrijdag ook wel inhalen
Is de trein omgedraaid ja?!?!?!![]()
![]()

.
Dus dan kan ik voor zowel de 3e als 4e toets een 5,0 halen om op 22 punten te komen
Maar uiteraard hoop ik dat de 5,3 nog even omhoog gaat xD. Al met al ben ik niet ontevreden, aangezien ik een paar vakken uit die toets niet snapte en toch een 5,3 heb gehaald