Was een erg leuke uitreiking.
En vanmorgen ook nog een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gehad, wel is het maar voor tijdens de vakantie ( maar wel in een super leuk gebied en zo krokg ik daar weer ervaring in)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dobel schreef:ik ben ook op gesprek geweest, toen ik thuis wegreed stak er een vrouw over waar ik niet meer voor kon remmen dus auto kapot.. gelukkig beide niets en haar schuld maar toch zonde heb vanaf me 13e voor die auto gespaardmaar gesprek ging goed
NoeskaMoos schreef:Ik kom me hier ook aanmelden... in de afrondende fase van mijn master.
En dus zoekende.
Ik kijk er niet echt naar uit, mijn hele vriendenclub is zo'n beetje zoekende (en heeft in de tussentijd baantjes in andere sectoren dan waarvoor ze gestudeerd hebben om het hoofd boven water te houden). En dat drukt je met de neus op de feiten in de huidige economie.
Mijn eerste sollicitatie staat echter wel gepland; ik mag begin juli op gesprek komen voor een PhD positie. Het geeft me moed dat ik op mijn eerste poging door ben tot 'ik mag een seminar geven' maar dat is wel errug spannend.
Ook vind ik het erg moeilijk te beslissen wat ik aantrek; meestal geven mensen er niet zo veel om in het onderzoek, dus wil ik niet 'overdressed' zijn. Maar ook niet 'underdressed'. Moeilijk