Vandaag was ik alleen vergeten wat de naam van die meneer was, en toen hij vroeg of ik een bevestiging wilde zei ik nee. DOMMMMMM. Dus ik dat bedrijf weer bellen, niemand die het me kon vertellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitch schreef:Wat leuk om te lezen hoe het sollicitatieproces bij jullie gaat.Ook fijn om te zien dat sommige mensen succes hebben met sollicitaties en soms zelfs een báán krijgen.
![]()
Ik verstuur niet zoveel brieven omdat er weinig vacatures zijn die echt op mijn studie aansluiten. En als ik iets vind ben ik echt wel twee dagen met een brief bezig... Ik ben steeds zo bang dat er een spelfout of kromme zin in staat, en op een gegeven moment heb ik 't zo vaak gelezen dat ik niet eens meer weet wat er staat! Ik word nogal gek van mezelf, eigenlijk. Hebben jullie hier misschien tips voor?
Fitch schreef:Ik verstuur niet zoveel brieven omdat er weinig vacatures zijn die echt op mijn studie aansluiten. En als ik iets vind ben ik echt wel twee dagen met een brief bezig... Ik ben steeds zo bang dat er een spelfout of kromme zin in staat, en op een gegeven moment heb ik 't zo vaak gelezen dat ik niet eens meer weet wat er staat! Ik word nogal gek van mezelf, eigenlijk. Hebben jullie hier misschien tips voor?
NonaWen schreef:@ VonDutch, Grafisch Vormgevenreclamewereld e.d.
één voordeel ik heb nog wel even een baan
NehnaDagmar schreef:Ik kom weer even binnenvallen, VonDutch: misschien kun je je 'gebrek' aan werkervaring compenseren door dagjes mee te lopen bij bedrijven? Dit zou je dan op je cv kunnen zetten en over kunnen vertellen in een sollicitatiegesprek. Ook leer je zo veel bedrijven+de werknemers kennen dus verbreed je ook je netwerk waar je daarna misschien weer van kan profiteren..
Symbeami schreef:Jammer NonaWen, ik heb ook al een leuke verzameling afwijzingen![]()
Inderdaad join the club VonDutch, is internet marketing niet wat voor je?
Heb je geen stage gelopen? Stage kun je ook opgeven als werkervaring.
Dagjes meelopen bij bedrijven is misschien wel een goed idee, maar om dagjes mee te kunnen lopen bij een bedrijf moet je toch ook wel een hele goede presentatie van jezelf kunnen geven.
Geen belastingen owens-mama? Belastingdienst is anders wel een goede werkgever