Yonne schreef:Blingh hoe was je gesprek?
Wauw wat een super nette en eerlijke afwijzing Dimple, fijn dat het zo ook nog kan!
Vriendin van mij is recruiter (Op IT-gebied dus geen overvloed aan aanbod). En die zegt ook dat doorsturen van sollicitaties of in portefeuille houden echt valse beloftes zijn. Daar was ik overigens zelf ook al achter
Hier ook thuiswonend, zal voorlopig nog wel even zo blijven ben ik bang![]()
Percy, hopelijk heb je gewoon snel iets nieuws! Al een voorstel gekregen?
Kaatjevoor jou
Goed bezig Lifaya en Fargo!
Hoop dat je snel iets hoort Dimplegoed bezig!
Ik ben twee weken terug op gesprek geweest voor een werkervaringsplek (soort extra stage) maar afgewezen vanwege gebrek aan ervaringEcht belachelijk natuurlijk aangezien ik daar kom solliciteren om ervaring op te doen. Ze zagen wel potentie maar wilde liever iemand die stage had gelopen in de jeugdpsychiatrie in plaats van de gehandicaptenzorg. Ze zou mijn gegevens wel nog doorsturen maar inmiddels vernomen dat zij ook niks voor me kunnen doen. Zo erg is het op dit moment. Even een flinke dip gehad maar ga er weer tegenaan! Vandaag een uitnodiging voor een gesprek voor werk op een woongroep. Wie weet wat dat gaat opleveren...
Dit weekend nog wat sollicitaties eruit doen
Lief dat het vraagt. Ik hoor 30 maart meer. Ik werd emotioneel en heb er geen goed gevoel over. Ik haat dat wachten nu haha.
Morgen weer een gesprek ;j