CCCCC schreef:Ik heb dinsdag marketing gehad, dus denk dat ik een iets andere toets heb gehad! Engels had ik inderdaad wel maandag!
Jammer, anders had ik dus de antwoorden voor je haha. (Ze staan niet online of zo, de andere klas heeft de maker ervan als SLB-klas en wij hebben een jongen die bevriend is met iemand uit die klas in de klas, dus wij krijgen dat ook altijd doorgestuurd, heel chill haha).
Ben benieuwd wanneer mijn Engels is nagekeken, als ik die heb, heb ik 22.5e studiepunt en ben ik al op de helft om over te morgen naar jaar 2. Vind het helemaal leuk om te kijken naar m'n studiepunten in alluris.

Het getal wat er staat is dus wat je gemiddeld hebt voor alle vakken uit het blok:
Dinsdag zijn die toetsen al 2 weken geleden. Iig 3 ervan.
En AEC dus, die hadden we de 19e gemaakt, maar daar hebben ze dus nog heel veel over gediscussieerd, verwacht dat we die dinsdag uiterlijk wel terug krijgen.. en ons officiële marketing cijfer nog, maar dat is pas woensdag gemaakt. Gelukkig hebben we via-via de antwoorden al kunnen krijgen, zit in elk geval niet meer in spanning over dat vak.

De meeste dan, soms heb ik een woensdag van 09:20-17:20 stoomcursus wiskunde