kosseh schreef:Mooi cijfer quir, leuk is dat he als je een van de weinige bent die het heeft gehaald. Had ik vorige periode ik was 1 van de 14 die de mbrt toets had gehaald van de 220.
Apart dat ze een gesprek willen als het goed gaat. Maarja zal vast niet erg zijn toch?
[naam], gewoon doenje kan dan ook eerste jaar normaal doen en erna duaal. Haarlem is een leuke school. Zit er nu in het eerste jaar dus geen loting gehad. De selectie voor de loting is goed te doen als je je voorbereid. Hen geholpen bij de open dagen enzo.
Ik ga de loting wel doen, alleen ben straks bang dat ik het weer niet afmaak ofzo
misschien heel stom om zo te denken, maar ik ga nog alles heel goed na etc. Ik ga sowieso een begin maken met het leren voor de loting, wat best veel is haha
je kan dan ook eerste jaar normaal doen en erna duaal. Haarlem is een leuke school. Zit er nu in het eerste jaar dus geen loting gehad. De selectie voor de loting is goed te doen als je je voorbereid. Hen geholpen bij de open dagen enzo.
(wel twee met een 5.5, maar gehaald is gehaald
)
Mijn nieuwe blok (maandag gestart) bestaat tot dusver uit kalligraferen met Oost Indische inkt, magazines bekijken en feedback geven, visitekaartjes ontwerpen en een magazine maken. Pretblok dus
Ook mijn algemene kennis is niet je van het, en ik weet dat vorig jaar de resultaten echt heel slecht waren op beide toetsen. Ik denk dat ik het vooral op mijn motivatiegesprek moet gooien