Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dobel schreef:pff zit nogal in dubio: heb vrijdag gesprek voor een mbo functie waarbij ik erg weinig betaald krijg. Ik ben over 2 weken klaar met mijn HBO opleiding en wil uiteindelijk dus wel naar HBO toe. Het werk lijkt me wel leuk maar ik wil wel door kunnen groeien of als ik iets anders tegen kom weg kunnen. Zou ik het werk (wanneer mogelijk) aannemen om ervaring op te doen of doorzoeken?
(heb wel een paar maand op wo niveau ervaring op gedaan, maar helaas geen werk opgeleverd. Wel wat ervaring en dat is waardevol; kreeg er namelijk niets voor betaald)
dat zijn lonen van 5 jaar geleden
Alleen de scholen blijven wat hangen in de gouden tijden
dat is wel heel erg jammer voor de verwachtingen.
geniet ervan
vuurneon schreef:Ik zit met een opening voor een brief; ik heb een werknemer gesproken over die functie, zal ik die naam erin zetten als opening?
Het is een mbo met ervaring of hbo zonder ervaring plek; kan ik erin zetten dat ik als WO'er graag daar mijn ervaring op wil doen? (Of hoe verpak je zoiets mooi?)
Dobel schreef:ken je de werknemer goed en weet hij/zij van jou kwaliteiten. Als je die persoon ooit vaag gesproken hebt zou ik geen naam noemen anders wel denk ik.
of diegene echt mijn kwaliteiten weet, dat durf ik niet te zeggen maar wel een positieve indruk. (Kan best zijn dat diegene mijn kwaliteiten beter kan inschatten dan ik denk hoor haha)
ik zal diegene noemen
Ik ga maatschappelijke zorg studeren overigens.
.
.
hopelijk vinden ze dat ook goed!