Misschien wat voor de mensen uit de regio Twente die een baan zoeken als:
Managementassistent Projectmanager Accountmanager
Tessaaa
Geplaatst: 25-10-10 17:09
Ook ik nog steeds geen (bij)baan, maar heb besloten er geen druk achter te zetten. Te wachten met echt zoeken totdat ik mijn rijbewijs heb in januari, dan heb ik ook weer wat meer tijd. Mocht ik iets tegenkomen, dan laat ik dat niet voorbijgaan natuurlijk Maar studentenbaantjes liggen niet echt voor het oprapen helaas. Voor iedereen die een baan heeft/gesprekken heeft gefeliciteerd Ik heb wel een gesprek bij de tnt gehad, maar dat vond ik niks haha.
orienta
Geplaatst: 25-10-10 19:25
imd schreef:
In de Agrarische Sector, ze doen veel met melkwinning en ik ga daar dan een project doen.
Zoiets dacht ik ook. En dan dacht ik een nette blouse plus een gilet ofzo, om toch een beetje netjes en professioneel te zijn. Gelukkig ging ik woensdag sowieso shoppen
Het probleem met administratief werk is dat er op 1 vacature soms wel meer dan 500 reacties komen. En wat voor administratief werk zoek je dan? Financieel of meer secretaresse werk?
Ik kom me ook eventjes melden. Ben 20 jaar oud, net klaar met school.. In juli 2010 althans, geslaagd voor mijn marketing en communicatie diploma nivea 4.
Dan beloven ze van jaa met deze opleiding kun je in elk bedrijf beginnen, want marketing zit in elk bedrijf!
NOT!
En als er dan een leuke marketing baan beschikbaar is heb je of 38492 andere kandidaten met jaaaaaren ervaring! En ik met mijn 0,0 werkervaring in de marketing krijg dan weer de welbelovende email / telefoontje met de altijd dezelfde woorden ' ja je bent het niet geworden, we hadden betere kandidaten'
Ik word er strond ziek van! Nu heb ik me zelfs niet meer zo erg op een marketing baan gefocused een baan als receptioniste of administratief medewerker lijkt me dan ook leuk om te doen! Maar daar kom je ook gewoon niet zomaar in..
WERKERVARING? hoe kan ik werkervaring opbouwen, als NIEMAND mij een kans geeft? Ik kijk dagelijks op:
Ik weet niet of ze er al stonden, zal misschien wel, maar hier kan je best veel aan hebben als je bijv. intern wil. Dan is yardan de beste site met werkplekken door heel de wereld.
Ik kom weer even binnenvallen, VonDutch: misschien kun je je 'gebrek' aan werkervaring compenseren door dagjes mee te lopen bij bedrijven? Dit zou je dan op je cv kunnen zetten en over kunnen vertellen in een sollicitatiegesprek. Ook leer je zo veel bedrijven+de werknemers kennen dus verbreed je ook je netwerk waar je daarna misschien weer van kan profiteren..
Jammer NonaWen, ik heb ook al een leuke verzameling afwijzingen
Inderdaad join the club VonDutch, is internet marketing niet wat voor je? Heb je geen stage gelopen? Stage kun je ook opgeven als werkervaring.
Dagjes meelopen bij bedrijven is misschien wel een goed idee, maar om dagjes mee te kunnen lopen bij een bedrijf moet je toch ook wel een hele goede presentatie van jezelf kunnen geven.
Geen belastingen owens-mama? Belastingdienst is anders wel een goede werkgever