Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Ik denk dat het ook lastig is om daar specifiek een antwoord op te geven omdat we de details niet kennen.
Ik zou nl zeggen van wel, maar wellicht heeft de werkgever dat fiscaal wel heel anders geregeld.
Volgende week duik ik in mijn boeken en heb ik daar wellicht wel een passend antwoord op.
Wellicht kan Cowboy daar wat zinnigs over zeggen. <knip>)
PercyLeen schreef:Zitten hier trouwens mensen met kennis over opvolgend werkgeverschap?
De situatie is als volgt. Ik ben op dit moment in dienst van uitzendbureau X (als intercedent) bij DHF. DHF gaat dus volgend jaar sluiten maar maakt onderdeel uit van RFC. Uitzendbureau Y gaat het hier overnemen van bureau X en zullen mij ook overnemen. In eerste instantie blijf ik dan hier op locatie zitten en hebben ze de intentie om mij straks door te plaatsen naar een andere locatie van RFC.
Is hier sprake van opvolgend werkgeverschap?
Darah3 schreef:Inderdaad nette afwijzing Dimple! En hopelijk hoor je snel wat meer over je gesprekken
Yonne, wat jammer dat het zo'n zooitje is bij dat bedrijf waar je huiswerkbegeleiding doet. En balen van die werkervaringsplek, zo'n plek moet juist zijn om ervaring op te doenen dan afgewezen worden omdat je te weinig ervaring hebt, erg jammer!
Wanneer heb je gesprek voor de woongroep?
Ik heb vandaag een ontzettend leuk gesprek gehad en ben heel enthousiast.
Kreeg ook nog een stel complimenten van de gesprekspartners, dus als het niks wordt, dan is mijn zelfvertrouwen in ieder geval weer gegroeid![]()
Oh en langs mijn oude werk gegaan, behoorlijk wat veranderd door de bezuinigingen, ik heb nogmaals maar mezelf aangeboden als ze hulp nodig hebben
Yonne schreef:Ja raar he.. maarja ik probeer gewoon weer verder! Vrijdag heb ik gesprek.
Wat goed van je gesprek! Klinkt heel positiefWas dit voor een woongroep en dan een oproepcontract?