Haha, das leuk Ik reed naar het werk, , er zat nog een andere auto achter mij, die wordt ingehaald, hij was mij aan het inhalen, en toen gingen de blauwe lampjes aan
Zeg dat wel, maar de kerstkaarten zijn nog niet klaar Ben een grote ruitershop aan het zoeken, waar ik volgende week heen kan met een stalgenootje. Zijn al in heeeel veel winkels geweest. Zat aan die in Belgie te denken
Lis_Ol
Geplaatst: 04-09-15 00:43
hahaha, ik vind t echt grappig dat je die nu al schrijft ik doe er niet meer aan sinds ik alleen ben, teveel moeite
Wij krijgen volgende maand een epplejeck in rotterdam
Haha ik stel kerstkaarten altijd te lang uit, dan wordt het op een gegeven moment te laat en denk ik laat maar lekker zitten. Dus misschien moet ik m'n tijd daar ook maar eens aan gaan besteden.
Maar verslavingszorg, best wel zwaar denk ik? Zit je dan in een gesloten instelling of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik zit in de zorg. Bij terminale mensen thuis waken en eventueel zorg verlenen. Als bijbaan hoor. Ik zou het niet fulltime kunnen.
Hoezo zou ik er om lachen! vind het super leuk en creatief bedacht!! knap hoor, doe t je niet na
Oef Kimmysan, dat lijkt mij juist onwijs heftig.. heb in de thuiszorg gewerkt waar ik ook mensen had die terminaal waren, dat vond ik toch altijd heel lastig om te doen.. ik zit inderdaad in een instelling, alle deuren op mijn afdeling zijn dicht (gaan alleen open met een werknemerspasje ) en dan zit er beneden bij de receptie nog bewaking ( in de nacht dan) Over het algemeen is het rustig (hebben vooral nu een rustige groep) Maar als het eenmaal fout gaat is t vaak wel heftig hoor Maarja, ik zit hier heel de nacht alleen en t is zelden voorgekomen dat ik mij onveilig heb gevoeld.