Ik heb een hele flinke domper gehad vandaag.. Mijn herkansing niet gehaald en ik kan dus mijn propedeuse niet meer halen dit jaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EllisL schreef:Ik heb ook geen idee!
Oh fijn Rona, wat had je voor Nederlands? Die heb ik nog niet terug
herkansing ga ik gewoon knallen
. goldenarrow schreef:Aankomende periode ga ik 32 uur in de week stage lopen. Begin volgende week woensdag, dus heb er echt zin in

goldenarrow schreef:Ik ga bij de Maartenshoeve stage lopen. Is onderdeel van de St. Maartenskliniek in Nijmegen en een soort manege voor mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking. Ze geven ook dierverzorgingslessen enzo. En daarnaast komen er nog moeilijk opvoedbare kinderen en revaliderenden vanuit het ziekenhuis.

goldenarrow schreef:Ik doe SPH
Had vandaag ook meegeholpen met de meeloopdag. Was erg leuk, maar mijn stem was nogal verrot. Had afgelopen weekend een heel gaaf concert dus mijn stem is echt helemaal naar de piep. En moet morgen nog presenteren xD In combinatie met veel praten vandaag ben ik heel benieuwd hoe dat zal gaan...

word een beetje moe van mezelf
je kan dan ook eerste jaar normaal doen en erna duaal. Haarlem is een leuke school. Zit er nu in het eerste jaar dus geen loting gehad. De selectie voor de loting is goed te doen als je je voorbereid. Hen geholpen bij de open dagen enzo.