Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hele gezinnen werken hier in de productie. Maargoed het treft mij zelf natuurlijk ook. Ik heb gelukkig twee fijne gesprekken gehad van de week. Van de 1 krijg ik deze week als het goed is al een voorstel (dan blijf ik in mijn zelfde functie in eerste instantie) en van de ander hoor ik begin volgende week of ik op tweede gesprek mag komen. 
idinn schreef:Je moet wat om op te vallen
Hier gewoon niks te vinden. Echt frustrerend!
En zelfde situatie als bij jou Bambix. Thuiswonend vanaf/na de zomer weer. Want zonder inkomsten kan je niks huren. En zonder wat te huren en dus uitwonend te worden geen bijstand. Waardeloos! De 30 is g.v.d. (excuse me) in zicht en dan moet ik terug thuis wonen. Super goed voor de band met mijn ouders AHUM! Hoe dichterbij de zomer hoe waardelozer ik mij voel. Van winterdepressie rollen ee vrolijk door naar de zomerse weer-thuis-wonen depressie..
.
.
??
Die houden zich al bijna 3 weken stil........dus ook geen reactie toen mij het ontslag aan werd gezegt, incl. 2 van de 3 directeuren.
.
) . In elk geval heb je een veel betere uitgangspositie om iets anders te zoeken. Maar laat je niet gek maken, je hebt alle tijd om iets moois te zoeken.
Nou fijn, des te meer gesprekken des te meer kansen zullen we maar denken
)