Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talindos schreef:Lekker, ik had vorige week dertig minuten rooster en woensdag vrij! En een Frans toets.
Ik vind het ook heerlijk om door het bis te rijden!
En het is wel waar dat mijn pony dressuur het minst leuk vind. Hij vind springen geweldig en buitenrijden.
Maar ik zie ook wel eens bij het springen kinderen die woedend worden op hij pony terwijl die alleen maar een keer weigerde en ze heel de bak door shoppen terwijl ze in de mond hangen....
Pacific schreef:Dat is waar, met mennen kun je ook paardonvriendelijke dingen doen. Maar wat je met mennen niet hebt is dat je, je paard stoort met je houding. En dat heb je bij rijden wel, ook al doe je nog zo je best, niemand heeft een perfecte houding en dat geef ongemakken voor het paard.
Anyhow, ik heb volgende week 3 toetsen. 1 dag vrij en 1 dag verkort lesrooster.
Kimmie25501 schreef:Floor, dat klinkt heel gezellig!
Mijn bananenbrood staat nu in de oven, dus ik ben heel benieuwd!
Deetjeeuh schreef:Pacific schreef:Dat is waar, met mennen kun je ook paardonvriendelijke dingen doen. Maar wat je met mennen niet hebt is dat je, je paard stoort met je houding. En dat heb je bij rijden wel, ook al doe je nog zo je best, niemand heeft een perfecte houding en dat geef ongemakken voor het paard.
Ik vind je in dit geval een beetje kort door de bocht, sorry.Over je houding, tja, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar hoeveel mensen zijn er wel niet die hun pony verkeerd inspannen? Te zware wagens erachter hangen? Etc. etc. Gebeurd bij elke sport.
Pacific schreef:Deetjeeuh
[quote="Pacific schreef:Dat is waar, met mennen kun je ook paardonvriendelijke dingen doen. Maar wat je met mennen niet hebt is dat je, je paard stoort met je houding. En dat heb je bij rijden wel, ook al doe je nog zo je best, niemand heeft een perfecte houding en dat geef ongemakken voor het paard.
Ik vind je in dit geval een beetje kort door de bocht, sorry.Over je houding, tja, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar hoeveel mensen zijn er wel niet die hun pony verkeerd inspannen? Te zware wagens erachter hangen? Etc. etc. Gebeurd bij elke sport.