Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eveliienxx schreef:Ik heb even snel alles doorgelezen haha, ik ben echt te weinig op bokt..
Ik verf mijn haar ja, mijn eigen haarkleur is heel donkerblond/bruin achtig, maar ik ging altijd voor echt bruin, maar nu is het perongeluk bijna zwart, niet erg want ik vind dit juist leuk![]()
Ben ik de enige die echt extreem bang is om te zakken ? Ik ben echt als de dood voor economie maar ik heb ook nogal wat problemen met de manier van lesgeven van die docent dus daar gaan we met de ouderavond even lang
maar wil echt slagen want word elke dag depressiever van deze school 
), keertje helemaal donkerblauw zwartig met blauwe punten, bruin met blonde punten, toen is al het blonde (Wat heel erg dood was omdat het 8x gebleekt was) er af geknipt, toen ben ik een paar weken blond geweest, daarna paars wat uit gelopen is naar blauw en nu heb ik 't weer gebleekt en ben ik blond met nog wat blauwe plukken 

Zoiets weet je toch waarom je zoiets doet? 
Nu moet ik die woensdag presenteren, alleen ik weet helemaal niet de indeling van de powerpointpresentatie, wat er in moet staan etc. Heb ooit een papier gehad en die is nu foetsie.

Ik sta gelukkig afgerond nog een 6.5
nu weer lekker thuis.