Ik had vanmorgen lesbezoek van mijn directeur, ik heb hem laten komen bij mijn TTO-klasje. Hij was echt superenthousiast over de les, dus dat was erg fijn om te horen ;D
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Goof schreef:TTO is echt onwijs leuk. Niet perse zwaarder dan regulier, maar je Engels moet uiteraard goed genoeg zijn om alles in het Engels te doen.
Mijn TTOklas is een brugklas en wat ik het leukste aan TTO vind is de groei die die kinderen doormaken. Je ziet ze iedere week groeien, ze durven steeds meer te zeggen en hun Engels wordt in zo'n rap tempo beter en dat is geweldig om te zien ;D
Sheran schreef:Ik zou strafwerk niet te origineel/leuk maken. Hooguit leerzaam, in de zin van dat ze rijtjes of feitjes over moeten schrijven. Maar het is de bedoeling dat ze het stom vinden. En dan innemen en zonder het een blik waardig te gunnen de prullenbak in gooien
Nayomie schreef:Sheran schreef:Ik zou strafwerk niet te origineel/leuk maken. Hooguit leerzaam, in de zin van dat ze rijtjes of feitjes over moeten schrijven. Maar het is de bedoeling dat ze het stom vinden. En dan innemen en zonder het een blik waardig te gunnen de prullenbak in gooien
Dat laatste wordt vaak niet in dank afgenomen.
Zou het gewoon weer teruggeven eigenlijk.