Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTopShop schreef:Wat betreft de verzendkosten... Je betaald er BTW over, maar die kan je ook weer terug vragen.
Wij berekenen verpakkingskosten etc. helemaal niet mee in de verzendkosten of bij de producten. We proberen alles zo goedkoop mogelijk te houden voor de klant. Hierdoor bestellen ze meer/vaker en verdienen we er meer aan.
Mellis86 schreef:HorseTopShop schreef:Wat betreft de verzendkosten... Je betaald er BTW over, maar die kan je ook weer terug vragen.
Wij berekenen verpakkingskosten etc. helemaal niet mee in de verzendkosten of bij de producten. We proberen alles zo goedkoop mogelijk te houden voor de klant. Hierdoor bestellen ze meer/vaker en verdienen we er meer aan.
Dit is niet helemaal correct. Je kunt alleen maar BTW terugvorderen over inkoop en niet over verkoop. Verzendkosten vallen onder de verkoopfactuur, ofwel BTW afdragen. Jij betaalt dus die BTW en dat kost je per pakket ongeveer 1,20 (uitgaande van een pakket van € 6,75) als je besluit de BTW niet door te berekenen.
eefje_rudmer schreef:Aaaarrrgh... heb ik weer hoor!! Ik ga op vakantie en wilde de autoreply instellen. Maar die is bij Mail van Apple nogal uitgebreid en ik heb dus iets verkeerds ingesteld waardoor nu iedereen die me ooit een mailtje heeft gestuurd nu mijn vakantiebericht heeft ontvangen!!! Sommigen wel meer dan 10 x... Hoe lomp...Maar ik zie het maar als positief, iedereen denkt weer even aan me... pfff
foxy80 schreef:eefje_rudmer schreef:Aaaarrrgh... heb ik weer hoor!! Ik ga op vakantie en wilde de autoreply instellen. Maar die is bij Mail van Apple nogal uitgebreid en ik heb dus iets verkeerds ingesteld waardoor nu iedereen die me ooit een mailtje heeft gestuurd nu mijn vakantiebericht heeft ontvangen!!! Sommigen wel meer dan 10 x... Hoe lomp...Maar ik zie het maar als positief, iedereen denkt weer even aan me... pfff
Heeft een vriendin van me ook eens gedaan toen ze zwanger plat in het ziekenhuis lag. Ze maakt een tekstberichtje klaar met 'hoera ik ben bevallen van een meisje met de naam X"
Drukte ze per ongeluk op send. Hele adresboek kreeg het