Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wieldop schreef:@ Bambi; je hebt pas recht op een ww uitkering als je een geheel jaar gewerkt heb (dus niet zwart). Ik denk dat je bij een bijstandsuitkering uitkomt.
Ik blijf het zeggen; ga eens langs bij winkels in de buurt. Bijvoorbeeld een kaasboer, gall en gall, sommige kledingwinkels zoeken meiden van 18+.
Ben zo trots op mijn creatieve idee!
Anneert schreef:Nu zie ik net een vacature voor een functie bij een organisatie waar ik vorig jaar op gesprek ben geweest. Dit keer bij een andere locatie. Maar nu heb ik vorige keer dat gesprek zo ontzettend verknald, dat ik bijna niet nog eens durf te solliciteren.. ze zien me al aankomen..
milatje schreef:En dat gemeenten niet voorbereid zijn dat moge heel duidelijk zijn.

Wieldop schreef:@ Bambi; je hebt pas recht op een ww uitkering als je een geheel jaar gewerkt heb (dus niet zwart). Ik denk dat je bij een bijstandsuitkering uitkomt.
Ik blijf het zeggen; ga eens langs bij winkels in de buurt. Bijvoorbeeld een kaasboer, gall en gall, sommige kledingwinkels zoeken meiden van 18+.
Hopelijk krijg je het materiaal snel binnen!
Goed om te horen!
Hopelijk vind je snel een leuke baan!
en creatieve ideeën en sollicitaties, goed bezig!
Komende weken wat meer rust dus maar weer eens wat open sollicitaties eruit doen!

en een kop thee.