Dit is mijn rooster:
Maandag: 9.00 - 17.00
Dinsdag: 8.30 - 21.00
Woensdag: 8.30 - 15.30
Donderdag: 9.00 - 20.00
Vrijdag: stage
Joolien, ik zou wel je mentor op de hoogte stellen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hoop zo dat ze die deze week geven. Dan kan ik beetje gaan plannen voor de komende periode.
(zat em echt te stressen door de hoeveelheid leerstof) stof waarvan je verwachtte dat er wel iets van in terug zou komen, kwam er totaal niet in terug. En andersom dingen waarvan k dacht dat ze dat vast niet zouden vragen, omdat we dat amper behandeld hadden, kregen we wel. Gelukkig kon ik de vragen wel alsnog maken, maar ben benieuwd naar het cijfer.
op naar de 3e periode
En donderdag voortgangstoets die de lesstof van periode 1 en periode 2 bevat.. en dan donderdagavond klaaar haha en dan op naar periode 3
1234 schreef:@Ronaa94, hebben jullie al het rooster voor komende periode?
Wij niet :S Ik wil em nu wel hebbenHoop zo dat ze die deze week geven. Dan kan ik beetje gaan plannen voor de komende periode.
Ik had maandag casustoets, ging best oke, al stelden ze bijna geen vragen van onderwerpen die ik goed geleerd had(zat em echt te stressen door de hoeveelheid leerstof) stof waarvan je verwachtte dat er wel iets van in terug zou komen, kwam er totaal niet in terug. En andersom dingen waarvan k dacht dat ze dat vast niet zouden vragen, omdat we dat amper behandeld hadden, kregen we wel. Gelukkig kon ik de vragen wel alsnog maken, maar ben benieuwd naar het cijfer.
Vrijdag heb k voortgangstoets, hoop dat ik em dit keer ook weer in 1 keer haal. Hoeven maar 25% goed te hebben
soloro schreef:Morgen her celbiologie en als ik hem nu niet haal is het byebye P in 1 jaarEn donderdag voortgangstoets die de lesstof van periode 1 en periode 2 bevat.. en dan donderdagavond klaaar haha en dan op naar periode 3

Ronaa94 schreef:1234 schreef:@Ronaa94, hebben jullie al het rooster voor komende periode?
Wij niet :S Ik wil em nu wel hebbenHoop zo dat ze die deze week geven. Dan kan ik beetje gaan plannen voor de komende periode.
Ik had maandag casustoets, ging best oke, al stelden ze bijna geen vragen van onderwerpen die ik goed geleerd had(zat em echt te stressen door de hoeveelheid leerstof) stof waarvan je verwachtte dat er wel iets van in terug zou komen, kwam er totaal niet in terug. En andersom dingen waarvan k dacht dat ze dat vast niet zouden vragen, omdat we dat amper behandeld hadden, kregen we wel. Gelukkig kon ik de vragen wel alsnog maken, maar ben benieuwd naar het cijfer.
Vrijdag heb k voortgangstoets, hoop dat ik em dit keer ook weer in 1 keer haal. Hoeven maar 25% goed te hebben
Ja bij ons stond het rooster van periode 3 ook onder een ander kopje dan het andere rooster. Misschien bij jullie ook?
liespower94 schreef:Cyella schreef:In mijn toets van vandaag:
Waar staat de 'a' in SMART voor. Acceptabel. Maar die stond dus niet tussen de meerkeuze antwoorden
Hahaha welke wel?
iedereen die nog moet succes!
Als ik deze score nou ook even op mijn toets haal straks dan ben ik blij haha. Ik moet een 4,5 halen om het vak te halen, aangezien ik doordat ik alle opdrachten gemaakt heb 1 bonuspunt verdiend heb
Dus een 4,5 wordt dan een 5,5