Ben superbenieuwd hoe dat zal gaan in al die sneeuw, ik heb überhaupt nog nooit in de sneeuw gereden dus ik vrees er wel voor. Gelukkig dadelijk nog een rijlesje en dan morgenochtend gaan met die banaan! Ik ga er niet vanuit dat ik slaag, maar zie het als een soort rijles waarbij ik erachter kom hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dus wonder boven wonder heb ik nog totaal geen zenuwen
Snap niet waarom want ik had een paar stomme fouten gemaakt (snelheidsborden gemist e.d.) maar mij hoor je niet klagen haha!
Mijn rijinstructeur vond het ook een nette rit, hij vond me soms wel iets haastig, maar verder vond hij het ook goed gaan. Hij kon zich wel vinden in de tips van de examinator, maar hij zei ook ik heb mensen veel slechtere ritten zien rijden en die slaagden ook. Ik baal echt, ten eerste vanwege het geld. Mijn spaargeld is er gewoon doorheen en heb daar zolang voor moeten werken en sparen. Nu vanwege mijn revalidatie kan ik niet werken dus dat gaat goed.. Daarnaast word ik hier ook heel onzeker van. Eerst ben ik niet besluitvaardig, dan teveel.. Ik ben nu bang dat ik weer te onzeker word bij kruispunten omdat het dus allemaal trager moet...

Kijken in je binnenspiegel wat daar zit en daarop je beslissing baseren