Ik had gisteren proeflesjes voor groep 8-ers en 's avonds schoolfeest. Komende week een informatieavond voor ouders van potentiele nieuwe leerlingen en dan ook nog een open dag/ avond. Man, ik ben gesloopt......

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jacquelinee_ schreef:Ze hebben vanuit de overheid bedacht dat als je wil starten op de pabo toelatingstoetsen moet maken voor die vakken idd. Alleen is t nog steeds niet duidelijk hoeveel je er moet halen en of je mag herkansen. Ik volg daarvoor dit jaar een speciaal traject wat vanuit mijn ROC en de pabo is opgesteld. Hier krijg ik iedere periode een ander vak en leren we precies wat je moet kennen en kunnen voor de toets. Dus fenijro_tani het klopt idd.
Ik heb trouwens een plekje voor mn afstudeerstageMaandag ga ik al beginnen! Het is op mijn oude basisschool waar ik ook mijn eerste stage heb gehad. Ik heb groep 4. En ik ken die kinderen al doordat ik toen ook regelmatig in die klas geholpen heb.
En als alles goed gaat krijg ik 25 maart te horen of ik geslaagd ben
Goof schreef:Kan je niet helpen kking, niet mijn doelgroep
POtverdorie, dinsdag hebben de kids de hele dag zitten hoesten in mijn lokaal en ik ben dus 's avonds ziek thuis gekomen. Gisteren hartstikke beroerd en nu nog steeds niet lekker.
Kan het eigenlijk niet hebben, want ik moet morgen een open dag draaien tot 's avonds laat en moet volgende week op wintersport met een paar klassen.....
Saintelette schreef:Wij hebben ook compensatie dagen door die ingeleverde weekWij hebben de 31ste open dag en die maandag erop ook vrij. Maar school mag hier dus zelf invulling aan geven, want het zijn dan 'onderwijsvrije dagen' maar kan het personeel wel gewoon verplicht worden naar school te komen (bijv voor studiedag oid).. Mijn vriend werkt op een andere school maar heeft tot nu toe nog geen vrije dag oid gehad.