Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ik vind het gewoon een stukje klantvriendelijkheid en service om niet boven die al aanzienlijke 6,75 euro te gaan zitten. Omdat je anders al snel het signaal geeft dat je als bedrijf overal op wilt verdienen en de klant niks "gunt" zeg maar. Daarom klikken ook zoveel mensen (inclusief ikzelf) weg als ze zien dat de verzendkosten hoger dan normaal zijn.
En zelfs al hanteer je die 6,75 euro, dan nog is het heel normaal dat je als klant toch even verder kijkt of er ook niet iemand datgene dat je zoekt verkoopt en levert voor wat minder of zelfs helemaal geen verzendkosten
Inderdaad kost het je ook zo veel klanten als je nog meer vraagt, dat het zich prima compenseert qua aantal bestellingen en dus winst, als je zelf ook een deel van de verzendkosten draagt
Je krijgt meer klanten, en je geeft die klanten een goed gevoel dat ze niet uitgeknepen worden en dat je ze iets gunt, ik vind dat enorm belangrijk