Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_mistique_ schreef:in galop achteruit moet nog wel lukken :p alleen springen is best knap lastig ja
het lijkt me echt heel erg lastig blijven zitten in het zadel dan op 1 of andere manier
Kit_for_ever schreef:Mijn excuus, mn fantasie ging met me aan de loop...
Rianneke schreef:fantaseren is toch juist goed? dat leren ze je toch ook in deurne? of zeggen ze niet meer dat er geweldig goede banen in de paarden te vinden zijn? in die foldertjes enzo stonden vrij mooie voorbeelden van banen dacht ik![]()
maar goed we gaan weer helemaal op de serieuze toer...
er reageren trouwens maar weinig mensen in dit topic...? zouden er volgend schooljaar geen mensen meer naar deurne willen?
Goudvarken schreef:er reageren trouwens maar weinig mensen in dit topic...? zouden er volgend schooljaar geen mensen meer naar deurne willen?

) 

stalleke schreef:vervolgopleiding zijn nooit beter georganiseerd
maaitjuh schreef:Nee weet ik nog niet. Moet nog even kijken.
Iemand advies?

Goudvarken schreef:Mooi, weer wat penny's minder.

xx_Irisje schreef:omdat 9 van de 10 die binnekomen wel echte penny's zijn, daaorm vallen er het eerste jaar ook zoveel af
al heeft jordy wel vrij snel een mening.
die intakes zou ik ook graag eens bij willen zijn
hou wel van een lolletje.
maar t is wel waar: bijna elke MBO Opleidign is slecht georganiseert,
xx_Irisje schreef:omdat 9 van de 10 die binnekomen wel echte penny's zijn,
kijk als je thuis woont en je ouders alles betalen dan kan het nog wel dat je voor minimumloon werkt in de paarden, maar zodra je maar iets zelf moet gaan betalen kom je er wel achter dat 600-700 euro in de maand toch wel erg weinig is
(weet niet precies wat minimumloon is
)
(verhaal begin van dit topic)
tsjah en wat doe je dan de rest van de opleiding en je leven dacht ik toen