Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Dayanar super..
Kabinet wil met belastingkorting werkende armen helpen - https://nos.nl/l/2432080
Ik heb het idee dat ze werkenden willen belonen boven niet werkenden
Winged schreef:Gezien de krapte op de arbeidsmarkt kan een belastingvoordeel voor de laagste inkomens wel de prikkel zijn dat mensen die ku ben wel gaan werken ipv een uitkering te trekken
tita schreef:Vind ik ook niet kunnen
Alsof de gewone mens dan maar alles alleen moet betalen
Omdat je op modaal zit of er boven of je zit flink onder modaal want je werkt parttime wil niet zeggen dat je het goed heb
Als ik naar vacatures kijk in mijn sector 1700 tot 2300 heel soms tot 2500 en enkel keer 3000
Is ook niet echt uitnodigend
tita schreef:Ik ken dan echt niemand maar ook niemand van mijn leeftijd die minder verdient zeg maar vanaf 35 tot 50
Wel kan ik op 2 handen tellen die met 10000 of meer per maand binnenharken zonder partner
Goede vrienden van mijn man en vrienden van mijzelf
Je referentiekader is gelijk naar de mallemoer
Zo had ik 2 jaar terug een sollicitatie ze wilde me dol graag hebben ging om functie van 24
Ik zei duidelijk ik handel vanuit 24 uur boden zij zelfde bedrag voor 40 uur
Echt dat is zooooo zuur zo zonde van onze tijden en dan nog 2 weken aan mij trekken wil best zakken maar niet 40%
purny schreef:Echwel schreef:Dayanar super..
Kabinet wil met belastingkorting werkende armen helpen - https://nos.nl/l/2432080
Ik heb het idee dat ze werkenden willen belonen boven niet werkenden
De niet werkenden krijgenvaakeenmalig de900800 energietoeslag en allemaal andere extraatjes waar de werkenden naast grijpen
Stephanie_86 schreef:Jeetje ik ben blij met 2300 voor 36 uur ben 35 jaar oud en doe geen ongeschoold werk en 10 jaar ervaring en in mijn kringen ben ik zeker niet de enige.... ja het is nu heel weinig maar in mijn branche krijg je nou eenmaal niet meer
Spenk schreef:Stephanie_86 schreef:Jeetje ik ben blij met 2300 voor 36 uur ben 35 jaar oud en doe geen ongeschoold werk en 10 jaar ervaring en in mijn kringen ben ik zeker niet de enige.... ja het is nu heel weinig maar in mijn branche krijg je nou eenmaal niet meer
Bruto? Volgensmij wordt dat hier flink door de war gegooid. In mijn sector is dat ook echt heel weinig.
Maar is het netto is het anders.