Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amado7 schreef:En ja hoor, niet meer beschikbaar. Wat een k.lote verandering met fiscale aftrek. Heb nu dus niks. Begin in augustus met studie.
Flubberboot schreef:Maar het was toch al bekend dat de kans dat je die 1000 euro daadwerkelijk krijgt enorm klein is? Ik ben er iig al door iedereen voor gewaarschuwd dat ik er niet vanuit moet gaan dat je dat zomaar krijgt en dat je echt optijd moet zijn en je anders pech hebt... Zelfs mijn school heeft gezegd dat je daar niet vanuit moet gaan...
Mjelleke schreef:Flubberboot schreef:Maar het was toch al bekend dat de kans dat je die 1000 euro daadwerkelijk krijgt enorm klein is? Ik ben er iig al door iedereen voor gewaarschuwd dat ik er niet vanuit moet gaan dat je dat zomaar krijgt en dat je echt optijd moet zijn en je anders pech hebt... Zelfs mijn school heeft gezegd dat je daar niet vanuit moet gaan...
Vorige ronde was het lang niet zo snel op, toen hebben mensen zich op dag 3 nog in kunnen schrijven. Dat het nu er zo snel doorheen gevlogen is, is toch echt wel extreem.
WannabeAnky schreef:Wat toch best raar is, aangezien je op studenten leeftijd (onder de 30) het stap budget niet mag gebruiken voor zo'n voltijd opleiding die in september van start gaan.
Maargoed, natuurlijk ook veel mensen die in het vorige tijdvak niet erdoorheen zijn gekomen, dus die schuiven ook allemaal door.
Nu maar afwachten...
WannabeAnky schreef:Wat toch best raar is, aangezien je op studenten leeftijd (onder de 30) het stap budget niet mag gebruiken voor zo'n voltijd opleiding die in september van start gaan.
Maargoed, natuurlijk ook veel mensen die in het vorige tijdvak niet erdoorheen zijn gekomen, dus die schuiven ook allemaal door.
Nu maar afwachten...
Ineke2 schreef:WannabeAnky schreef:Wat toch best raar is, aangezien je op studenten leeftijd (onder de 30) het stap budget niet mag gebruiken voor zo'n voltijd opleiding die in september van start gaan.
Nu maar afwachten...
Onder de 30 heb je recht op studiefinanciering. Boven de 30 niet meer. Er zijn heel veel mensen van 30 jaar of ouder die studeren.
Muurp schreef:Ik heb hem dus wel ontvangen (1e inschrijving in maart). Echter zou ik in april al starten maar is het tot op heden nog steeds niet geregeld vanuit de LOI...Ben er zo onwijs klaar mee.
Zul je zien, kan ik pas in september oid starten, dan valt het voor mij gelijk met een andere opleiding. Niet te doen...
LOI gaf aan dat ze het allemaal niet aan kunnen, er is gewoon niet genoeg over nagedacht.