Eloya schreef:Hier nogsteeds geen geluk met door de storing heen komen..
Edit: Spontaan erin, fijn!
Vraagje.. weet iemand hoe je de zorgbonus van 1000 euro moet aangeven. als extra inkomsten?
Dat hoeft toch niet dacht ik? Die was belastingvrij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Eloya schreef:Hier nogsteeds geen geluk met door de storing heen komen..
Edit: Spontaan erin, fijn!
Vraagje.. weet iemand hoe je de zorgbonus van 1000 euro moet aangeven. als extra inkomsten?
Dat hoeft toch niet dacht ik? Die was belastingvrij.
Ik schrik ervan wat ik per jaar afrijd voor aandoening en wat dat kost zeg. Ook zijn mijn kosten veel hoger als gemiddelde van nibud _xManadisx_ schreef:66 % van de premie word betaald door de werkgever. De overige 33% word afgetrokken van mijn loon.
Moet ik er wel bij zeggen dat het een verplicht pensioenfonds is met absurd hoge premies. Maar binnen mijn beroepsgroep zit ik er aan vast.
IMAY1990 schreef:Dat vermoeden had ik al. Het staat ook niet in een depot maar op een eigen spaarrekening. Erfpacht afkoop is ergens in het tweede kwartaal dit jaar en de schilder hopelijk ook.
___1 schreef:Mijn oma is in januari 2020 overleden. Heeft mijn opa recht op de alleenstaande ouderen korting? Ze waren gehuwd.
Was er net zo doorheen. Dit jaar geen spannende dingen dus het was even alles na lezen, wat dingen aanklikken bij de hypotheek en klaar. Dat ze het maar weer lekker snel uit mogen betalen