Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik ben wel benieuwd wie er is geworden wat hij vroeger al wilde worden?
Wat was je ambitie?
Of ben je hier gewoon ingerold via omwegen en blijven hangen?
Shae schreef:Goof schreef:Ik ben wel benieuwd wie er is geworden wat hij vroeger al wilde worden?
Wat was je ambitie?
Of ben je hier gewoon ingerold via omwegen en blijven hangen?
Als kind zei ik altijd al dat ik DevOps Engineer wilde worden.![]()
Ohnee. Ik moest en zou dierenarts worden. Via, via, via ben ik de IT in gerold en blijven plakken en ik heb hier genoeg groeimogelijkheden om tevreden te zijn. Ik leer elke dag weer wat nieuws en een paar keer per maand leer ik dat een ; of een hoofdletter vergeten heel erg is.
.
Es_ther schreef:En dat je je een ongeluk zoekt, je iemand helemaal radeloos vraagt waar het aan ligt en hij het in 5 minuten heeft gefikst.
Het leven van een developer
3 jaar flutbaantjes gehad omdat er geen werk te vinden was maar zou alsnog niks anders kunnen verzinnen wat ik zou willen studeren in NL. Komende maand mag ik beginnen als paravet dus de aanhouder wint!
. Ik ben betrokken bij mijn cliënten en fungeer vaak als spar-partner voor de betrokken hulpverleners.

Inmiddels ben ik management accountant/controller bij een grote projectontwikkelaar, nog steeds in de UK. Heel leuk werk, en een heel leuk bedrijf, maar op de lange termijn wil ik ernaast part time met mijn vriend een fysio en strength & conditioning coaching praktijk
Of ja, part time voor mij, full time voor hem - hij is fysio en S&C coach. moonsparkle schreef:@imker Hoe ben je in de overledenzorg terecht gekomen?