Super jammer als het topic gesloten word ik heb echt met verbazing bepaalde zaken gelezen en er veel van geleerd.
Heb zelf ook nog wel een aantal vragen die ik had willen stellen en waarvan ik hoop dat TS ze alsnog zou willen beantwoorden:
- hoe ben je op dit beroep gekomen, je schrijft ergens dat je het in de praktijk en intern hebt mogen leren maar ik neem aan dat je als jongere niet hebt gedacht ik word later als ik groot ben thanatopraxeur?
- als familie van een overledenen niet tevreden is over de opbaring van een overledenen, komen jullie dan nog terug om bv Mack-up bij te werken of is eenmaal opgebaard het voor jullie klaar?
- is het mogelijk om zelf contact met jullie op te nemen of werken jullie altijd voor een tussenpersoon?
- is er een reden voor dat jullie altijd met zijn 2en werken?
- mogen familieleden bij jullie werkzaamheden aanwezig zijn of jullie helpen/ondersteunen of werken jullie altijd op jullie zelf en werken jullie dus altijd op een eigen locatie of soms ook bij mensen thuis?
Spoiler:
Ik vind de ondertoon van een aantal mensen in dit topic echt behoorlijk storend (lief dat nabster haar excuses aanbied en het topic wil verlaten, desondanks zijn er meerdere voor haar die al behoorlijk storend/betweterig en met een vervelende ondertoon reageren, dus ik hoop dat die mensen of hun toon kunnen aanpassen of zich willen terug trekken, zodat dit topic die voor vele erg interessant is gewoon open kan blijven)