Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iiSunshine schreef:het is inderdaad echt veel wat je moet leren.. ik heb maandag aardrijkskunde en biologie, en dan ook nog werken om 17:00, dat wordt een hele drukke en zware dag
) xPabloBokt schreef:roosjenat schreef:Jeetje wat een moeilijke woorden allemaal haha.
Ik heb even mijn nederlands nagekeken die ik vanmiddag had en heb rond de 40 punten van de 51. Dus als dat geen voldoende is haha.
Ik heb er rond de 45 van de 61maar dat is dus op havo, die had ik gister. Netjes gedaan joh!
GabyShyy schreef:Pfff.. Gisteren tijdens paardrijden hard gevallen. Heb een zware hersenschudding en een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wist ook niet meer dat ik examens had. Maar herinneringen komen weer terug. Na mijn val is nog steeds een gedeelte gewoon helemaal kwijt. En dat in de examens..
!! Wat nu?! Hoe gaat het nu? En je examens... Wat klote dat dat precies nu moest gebeuren... Succes en heel veel sterkte/beterschap! yvettt02 schreef:GabyShyy schreef:Pfff.. Gisteren tijdens paardrijden hard gevallen. Heb een zware hersenschudding en een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wist ook niet meer dat ik examens had. Maar herinneringen komen weer terug. Na mijn val is nog steeds een gedeelte gewoon helemaal kwijt. En dat in de examens..
Oww wat erg!! Wat nu?! Hoe gaat het nu? En je examens... Wat klote dat dat precies nu moest gebeuren... Succes en heel veel sterkte/beterschap!
En geen idee.. Mag vandaag wel naar huis. Zo rot in mijn examen. Heb nooit wat en dan in de belangrijkste weken je hersenen. Terwijl je die juist nu zo hard nodig hebt. Het gaat wel steeds beter.
GabyShyy schreef:GabyShyy schreef:Pfff.. Gisteren tijdens paardrijden hard gevallen. Heb een zware hersenschudding en een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wist ook niet meer dat ik examens had. Maar herinneringen komen weer terug. Na mijn val is nog steeds een gedeelte gewoon helemaal kwijt. En dat in de examens..
DankjewelEn geen idee.. Mag vandaag wel naar huis. Zo rot in mijn examen. Heb nooit wat en dan in de belangrijkste weken je hersenen. Terwijl je die juist nu zo hard nodig hebt. Het gaat wel steeds beter.
Merelll schreef:GabyShyy schreef:
DankjewelEn geen idee.. Mag vandaag wel naar huis. Zo rot in mijn examen. Heb nooit wat en dan in de belangrijkste weken je hersenen. Terwijl je die juist nu zo hard nodig hebt. Het gaat wel steeds beter.
Ohneeee wat poedersuiker![]()
Dat is zeker rot in je examens, weet je dan ook niet meer wat je geleerd hebt enzo? Jeetje, maar misschien mag je nu als t echt erg is wel de rest int tweede tijdvak maken, en dan zijn in augustus herkansingen, zoiets las ik ergens dus als t echt niet gaat zou ik daarnaar informeren!
GabyShyy schreef:Pfff.. Gisteren tijdens paardrijden hard gevallen. Heb een zware hersenschudding en een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wist ook niet meer dat ik examens had. Maar herinneringen komen weer terug. Na mijn val is nog steeds een gedeelte gewoon helemaal kwijt. En dat in de examens..
heel veel beterschap!!
Heb denk ik zo kapot veel geleerd en gedaan voor Wis B en Natuurkunde dat ik gewoon de logica niet meer zie en alles me wereldvreemd lijkt. Mij concentratie is gewoon ook helemaal weg en het kost behoorlijk wat moeite om de meest simpele dingen te herinneren. Ik weet het echt even niet meer, ik hoop dat het tijdens de examens meevalt.