examenstress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 19:29

Ik zit alweer op de helft van mn examens *\o/*

iiSunshine

Re: examenstress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 19:45

het is inderdaad echt veel wat je moet leren.. ik heb maandag aardrijkskunde en biologie, en dan ook nog werken om 17:00, dat wordt een hele drukke en zware dag

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 19:58

JuliaKamm schreef:
Ik zit alweer op de helft van mn examens *\o/*

Jaaa ik ook :D wiskunde, aardrijkskunde, tehatex en Frans :)

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 20:14

iiSunshine schreef:
het is inderdaad echt veel wat je moet leren.. ik heb maandag aardrijkskunde en biologie, en dan ook nog werken om 17:00, dat wordt een hele drukke en zware dag

Oh das wel naar dat je dan nog moet werken, ik heb echt alles de komende weken afgezegd haha
Ga ook niet naar mn bijrijdpaardje ;(
Maar dat heeft meer met mijn energie te maken die al sneller op is die ik dus moet behouden, maar ik snap gwn niet hoe mensen na zo'n examen nog dingen kunnen ondernemen := :')

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:17

SergeantRoos schreef:
@A1234567890 wat fijn die punten!

Ik vond engels niet makkelijk maar ook niet heel moeilijk... Gewoon afwachten.

En ik was zooo blij dat er bij geschiedenis nauwelijks KA's werden gevraagd! _/-\o_

JA! Was zo opgelucht ;)

Wat zijn ka's ? :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:22

Kenmerkende Aspecten. Groot dingetje bij geschiedenis geloof ik. Ben zelf een NG'er dus zou het verder niet weten haha.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:22

KA's zijn kenmerkende aspecten :) Het zijn hele lange zinnen die eigenlijk de hele geschiedenis ongeveer samenvatten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:36

Jeetje wat een moeilijke woorden allemaal haha.

Ik heb even mijn nederlands nagekeken die ik vanmiddag had en heb rond de 40 punten van de 51. Dus als dat geen voldoende is haha.

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:38

Oohja kenmerkende aspecten... ja ik heb zelf geschiedenis laten vallen in de 2e (mede door de leraar ;) )

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:42

roosjenat schreef:

Ik heb even mijn nederlands nagekeken die ik vanmiddag had en heb rond de 40 punten van de 51. Dus als dat geen voldoende is haha.

Ik heb er rond de 45 van de 61 :D maar dat is dus op havo, die had ik gister. Netjes gedaan joh!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:58

xPabloBokt schreef:
roosjenat schreef:

Ik heb er rond de 45 van de 61 :D maar dat is dus op havo, die had ik gister. Netjes gedaan joh!

Super goed!

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 07:36

Pfff.. Gisteren tijdens paardrijden hard gevallen. Heb een zware hersenschudding en een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wist ook niet meer dat ik examens had. Maar herinneringen komen weer terug. Na mijn val is nog steeds een gedeelte gewoon helemaal kwijt. En dat in de examens..

yvettt02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 08:04

GabyShyy schreef:
Pfff.. Gisteren tijdens paardrijden hard gevallen. Heb een zware hersenschudding en een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wist ook niet meer dat ik examens had. Maar herinneringen komen weer terug. Na mijn val is nog steeds een gedeelte gewoon helemaal kwijt. En dat in de examens..

Oww wat erg :oo !! Wat nu?! Hoe gaat het nu? En je examens... Wat klote dat dat precies nu moest gebeuren... Succes en heel veel sterkte/beterschap!

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 08:20

yvettt02 schreef:
GabyShyy schreef:

Oww wat erg :oo !! Wat nu?! Hoe gaat het nu? En je examens... Wat klote dat dat precies nu moest gebeuren... Succes en heel veel sterkte/beterschap!

Dankjewel :) En geen idee.. Mag vandaag wel naar huis. Zo rot in mijn examen. Heb nooit wat en dan in de belangrijkste weken je hersenen. Terwijl je die juist nu zo hard nodig hebt. Het gaat wel steeds beter. :)

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:06

GabyShyy schreef:
GabyShyy schreef:

Dankjewel :) En geen idee.. Mag vandaag wel naar huis. Zo rot in mijn examen. Heb nooit wat en dan in de belangrijkste weken je hersenen. Terwijl je die juist nu zo hard nodig hebt. Het gaat wel steeds beter. :)

Ohneeee wat poedersuiker :oo
Dat is zeker rot in je examens, weet je dan ook niet meer wat je geleerd hebt enzo? Jeetje, maar misschien mag je nu als t echt erg is wel de rest int tweede tijdvak maken, en dan zijn in augustus herkansingen, zoiets las ik ergens dus als t echt niet gaat zou ik daarnaar informeren!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:28

Merelll schreef:
GabyShyy schreef:

Ohneeee wat poedersuiker :oo
Dat is zeker rot in je examens, weet je dan ook niet meer wat je geleerd hebt enzo? Jeetje, maar misschien mag je nu als t echt erg is wel de rest int tweede tijdvak maken, en dan zijn in augustus herkansingen, zoiets las ik ergens dus als t echt niet gaat zou ik daarnaar informeren!

Derde tijdvak idd.. heel veel sterkte GabyShyy!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:31

GabyShyy schreef:

Wat heftig! Heel veel sterkte!

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:41

Dankjewel allemaal! Ik ga met school overleggen wat handig is. En misschien wel een paar examens deze week doen, maar dan misschien minder. Als het goed gaat.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-17 09:42

sterkte gaby! hou je ons op de hoogte? ;)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:58

Wow sterkte!! Wat een naar moment om zo'n val te maken zeg :( heel veel beterschap!! :(:)

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:48

Wat vervelend! Nooit leuk om te vallen en om iets te hebben, maar dan ook nog uitgerekend tijdens de examens... Heel veel beterschap!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:01

Heel veel sterkte en beterschap!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:36

Veel beterschap! Y;(

Ik zit momenteel ook echt in een examendepressie. :') Heb denk ik zo kapot veel geleerd en gedaan voor Wis B en Natuurkunde dat ik gewoon de logica niet meer zie en alles me wereldvreemd lijkt. Mij concentratie is gewoon ook helemaal weg en het kost behoorlijk wat moeite om de meest simpele dingen te herinneren. Ik weet het echt even niet meer, ik hoop dat het tijdens de examens meevalt. :n

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 14:55

Wat naar zeg! Heel veel sterkte en ik hoop dat er een oplossing komt :(:)

Ik ben nu net met natuurkunde begonnen, lekker uitgesteld. Gelukkig gaat t wel goed :')

Hoe bereiden jullie die leestoetsen van Duits, Frans of Spaans voor? Wij hebben het hele jaar in examenbundel gewerkt met Duits en dat ging wel goed. Maar nu was ik begonnen aan een examen en ik kon er in ene niks meer van... Beetje demotiverend en weet nu niet echt wat ik nog kan doen. Heb zelf ook geen examenbundel, omdat we die op school al hebben uitgewerkt en dat gewoon prima ging -O-

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:41

GabyShyy schreef:

Jeetje wat naar, veel sterkte! Hopelijk kun je wat regelen.