Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Dani: Druk schema heb je! Fijn dat je moeder hem toch afentoe kan longeren.. Hoezo kan er niemand anders op?
hyawatta schreef:Ik heb me vandaag aangemeld voor de opleiding officemanager. Die werd me geadviseerd ipv de half jaar cursus receptie/secretaresse/administratief. Die van een half jaar krijg je niet echt een diploma voor en bij de officemanager wel. Krijg eerst een maand proef en als het me bevalt kan ik meteen door gaan. Ben erg benieuwd. Ook hoe het thuis studeren me bevalt haha
lovelyfiefy schreef:hyawatta schreef:Ik heb me vandaag aangemeld voor de opleiding officemanager. Die werd me geadviseerd ipv de half jaar cursus receptie/secretaresse/administratief. Die van een half jaar krijg je niet echt een diploma voor en bij de officemanager wel. Krijg eerst een maand proef en als het me bevalt kan ik meteen door gaan. Ben erg benieuwd. Ook hoe het thuis studeren me bevalt haha
Fijn dat je eerst een maand op proef kan proberen.
Een diploma staat inderdaad beter dan een cursus.
Hoe lang zou deze opleiding nu dan gaan duren?
hyawatta schreef:Ik kon kiezen tussen 9-12-15 maanden. De meest aanbevolen was 12 maanden. Mocht je eerder zover zijn kan ik de tijd nog aanpassen naar 9 maanden en als ik iets meer nodig heb dan kan ik ook wijzigen naar 15 maanden.
Vond ik idd ook wel fijn dat je een maand proef hebt. Is het niks dan zit ik ook nergens aan vast.
hyawatta schreef:Klopt ik kan zelf de termijn veranderen, wel fijn idee idd.
Dit is wel een volledige thuis studie.
Ben benieuwd wanneer die binnen komt. Hoop beetje eind van de week. Dan loopt de proefmaand af in mijn laatste vakantie week, dan kan ik er kogel mooi ff rustig voor gaan zitten.