Domi_94 schreef:Hoe sluiten jullie eigenlijk het afstuderen af? Met een presentatie of iets anders?
Bij mijn studie zal een eindgesprek plaatsvinden met de docenten en iemand uit de praktijk (dit is niet de begeleider van het bedrijf). Tijdens dit gesprek stellen zij vragen en de afstudeerder geeft antwoord.
Ik sluit mijn master af door een eindgesprek op mijn stage. Normaal gesproken loop je eerst stage en dan scriptie (maar ik doe het andersom) en dan sluit je het af met een presentatie van je scriptie. Op het hbo heb ik het afgesloten met een (behoorlijk pittig
) assessmentgesprek met twee docenten. Zij zagen je door over je ontwikkeling en visie. Fijn dat je bij je stage mag blijven Simoon!

xLiez, ik reflecteerde altijd volgens de STARRT methode. Vond ik in het begin altijd wel prettig om een beetje leidraad te hebben. Inmiddels hou ik dit wat losser aan en heb ik er meer mijn eigen manier van gemaakt.
De opbouw hierin vind ik wel prettig.Mijn scriptie is beoordeeld met een 7.
Dik tevreden mee. Maandag presenteren en dan zit dit onderdeel erop!
Nog een dikke week en dan begint mijn stage, daar heb ik superveel zin in!
Er is wel een handleiding voor maar dan staan er allerlei punten die 'erin moeten' en onderaan staat 'maar praat het niet vol, bespreek alleen de voor jou relevante punten' ....
Dus alleen nog een minor en dan zit het erop
You've got mail