Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Als we het samen doen doen we het echt stap voor stap volgens een vast schema. In het begin lastig. Veel in de staak. Wat hij vooral heeft geleerd is dat het niet erg is om zo te zijn. Maar dat het wel erg is als je het weet en geen hulp aan neemt. NoName126 schreef:Mijn god wat een reacties op jou, TS. Duidelijk van allemaal paardenmeisjes haha
Ik als leerkracht en bijna moeder zou het hetzelfde doen als jou. School gaat boven eigen paard. Ze kan rijden en knuffelen met verschillende paarden dus ze hoeft er absoluut niet mee te stoppen, maar elf onvoldoendes is stuitend. Misschien leert ze inderdaad pas als ze flink op haar bek gaat.
Wedstrijdsport oppakken eist enorm veel tijd. Tijd die ze nu gewoon in school heeft te steken. Heel simpel.
Emmaa_ schreef:NoName126 schreef:Mijn god wat een reacties op jou, TS. Duidelijk van allemaal paardenmeisjes haha
Ik als leerkracht en bijna moeder zou het hetzelfde doen als jou. School gaat boven eigen paard. Ze kan rijden en knuffelen met verschillende paarden dus ze hoeft er absoluut niet mee te stoppen, maar elf onvoldoendes is stuitend. Misschien leert ze inderdaad pas als ze flink op haar bek gaat.
Wedstrijdsport oppakken eist enorm veel tijd. Tijd die ze nu gewoon in school heeft te steken. Heel simpel.
Dan vraag ik me af waar jij je opleiding hebt gedaan en of je pedagogiek hebt gehad, want dit is een beetje een vreemde reactie. Hoe gaat zo'n kind ooit fatsoenlijk functioneren als ze al haar vrije tijd in school moet steken en geen uitlaatklep heeft?
Dragan2008 schreef:Emmaa_ schreef:Dan vraag ik me af waar jij je opleiding hebt gedaan en of je pedagogiek hebt gehad, want dit is een beetje een vreemde reactie. Hoe gaat zo'n kind ooit fatsoenlijk functioneren als ze al haar vrije tijd in school moet steken en geen uitlaatklep heeft?
Ze heeft toch 1 rijpony en 1 knuffelpony beschikbaar? Dat is al meer dan veel andere paardenmeisjes die het met een wekelijkse manegeles moeten doen.
Je hebt echt geen eigen paard nodig als uitlaatklep. Zijn genoeg meisje die helemaal dol zijn op paarden, maar zonder eigen paard en soms ook geen verzorgpaard. Kun je prima je school mee doorkomen en dan kun je je na je school weer op een eigen paard richten
Maar ook ik zou eerder met het kind praten ipv met bokt bij dit probleem. NoName126 schreef:Mijn god wat een reacties op jou, TS. Duidelijk van allemaal paardenmeisjes haha
Ayasha schreef:11 onvoldoendes halen en weinig moeite willen doen (het kwaad er niet van in zien) is ook niet netjes.
Ik begrijp wel de overweging die TS maakt.Maar ook ik zou eerder met het kind praten ipv met bokt bij dit probleem.
Dragan2008 schreef:Ze heeft toch 1 rijpony en 1 knuffelpony beschikbaar? Dat is al meer dan veel andere paardenmeisjes die het met een wekelijkse manegeles moeten doen.
NoName126 schreef:Mijn god wat een reacties op jou, TS. Duidelijk van allemaal paardenmeisjes haha
Jolien87 schreef:Als één van mijn leerlingen er zo voor zou staan, dan zou ik toch écht gaan kijken waar dit vandaan komt in plaats van alle leuke dingen ontnemen. Ik zie zoveel reacties waarin kortzichtig wordt gereageerd. Ik zie nergens iets staan over hoe dochterlief zich zelf voelt in deze situatie. Ze is 14 en heeft ADD, ze is niet achterlijk.

smurffie schreef:NoName126 schreef:Mijn god wat een reacties op jou, TS. Duidelijk van allemaal paardenmeisjes haha
Als ik dit zo hoor, denk ik dat jij zo'n leraar bent die ervoor gezorgd heeft dat ik een hekel had aan school en mij verschrikkelijk demotiverend. Zo'n leraar waarbij ik uiteindelijk ging spijbelen om beter af te zijn.
NoName126 schreef:Mijn god wat een reacties op jou, TS. Duidelijk van allemaal paardenmeisjes haha